نهاوند-مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان همدان به مناسبت سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت زنده یاد پهلوان فرامرز سماوات به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۴۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان همدان پنجشنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مناسبت سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت زنده یاد پهلوان فرامرز سماوات مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشور به میزبانی شهرستان نهاوند در سالن شهید عباد خدارحمی برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از ۱۰ شهرستان استان و با حضور ۹۸ کشتی‌گیر برگزار شد که شهرستان همدان با دو تیم و شهرستان نهاوند به دلیل میزبانی با دو تیم در این مسابقات شرکت کردند.

در پایان این رقابت‌ها و پس از برگزاری ۱۲۴ رقابت تیم همدان با کسب ۲۰۵ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های نهاوند با ۱۸۲ و ملایر با ۱۳۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در نتایج انفرادی محمد حسین شعبانلو از همدان در وزن ۴۵ کیلوگرم قهرمان شد و حسین فرجی از همدان دوم و آرمان سلطانی  از رزن سوم شدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمحمد گرجی از همدان اول و مهدی سلگی از نهاوند دوم، ابوالفضل احمدی از همدان سوم شدند.

در وزن  ۵۱ کیلوگرم امیر محمد ترکمان از همدان اول، حسام عسگری از تویسرکان دوم، مهدی شورینی کبودراهنگ و محمدرضا قره علیوند نهاوند به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم باربد باقری از ملایر اول، حسین میرامرادی همدان دوم و امیرحسین هاشمی نهاوند و امیرحسین غلامی کبودراهنگ به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیر عرفان جهانی از همدان اول، آرین رضایی از ملایر دوم و علیرضا هاشمی از نهاوند و محمدحسام عبادی از همدان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیر سیف فیض الهی از نهاوند در مکان نخست، سعید شاکری از فامنین دوم و علی قلخانباز از تویسرکان و امیر آقاجانی از همدان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم یونس شفیعی از نهاوند قهرمان، محمد حسام نرگسی از همدان در جایگاه دوم و نوید سلگی و امیر علی ابراهیمی از نهاوند مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم یاسین فراهانی از ملایر اول شد و سعید ترکاشوند از همدان دوم و علی رضا آقایی از ملایر و ابوالفضل شاه مرادی از نهاوند مشترکا سوم شدند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علی غفاری از ملایر اول، نیما ساریخانی از ملایر دوم و محمداصغری از همدان و ابوالفضل پیشدست از نهاوند مشترکا سوم شدند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم علی ابوالفتحی از نهاوند در جایگاه نخست ایستاد ابوالفضل بیات از ملایر دوم و رضا صدری از همدان و محمد امین خویشوند از نهاوند مشترکا سوم شدند.

قهرمانان اوزان مختلف به‌ عنوان اعضای تیم همدان به مسابقات قهرمانی کشور که ۲۳ بهمن ماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات