خبرهای داغ:
سرهنگ صادق پور از برگزاری و اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۹۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بیان کرد: در دیداری که مقام معظم رهبری با مردم قم داشتند در مورد غیرت دینی فرمایشات گرانبهایی را بیان کردند. یکی از مباحثی که در همین ایام که در آستانه پیروزی انقلاب هستیم و بعد از دوران دفاع مقدس و تمامی تهدیدهایی که این نظام را در بر گرفته در طول ۴۳ سال، غیرت دینی است که شامل موضوعات مختلف اقتصادی و اجتماعی و دینی و اخلاقی است و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب را ایجاد وحدت دانستند.

وی افزود: با همین غیرت دینی بود که ۸ سال دفاع مقدس را در برابر استکبار جهانی و دیگر کشورها در یک جنگ بین المللی با دست خالی پیروز شدیم و در ایام دهه فجر دستاوردهای بزرگی از تلاش‌ها و جهاد مردم داشتیم که حاصل آن، اقتدار نظام است که در برابر استکبار ایستادیم.

سرهنگ صادق پور اظهار کرد: افرادی که در زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و شوری که در کشور و حتی در منطقه و سطح جهان اتفاق افتاد و جهانی را به لرزه در آورد نمونه بارز غیرت دینی و هویت ملی ایرانی بود و نشان از این امر دارد که مردم، نظام و انقلابشان را دوست دارند اما کم کاری هایی هم وجود دارد که باید با کمک همه این نقص مرتفع شود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی انتخابات، آزادی بیان و هویت سیاسی است که به مردم بازگردانده شد و بعد از انقلاب در هر سالی انتخابات برگزار می شود، مردم در کوچکترین و بزرگترین مسائل خود حضور فعال دارند و حتی رهبر معظم انقلاب به واسطه مردم انتخاب می شود.

فرمانده سپاه آبیک عنوان کرد: ضد انقلاب در فضای رسانه ای روی ناتوانی نظام و ناامید کردن مردم مانور می دهد و چهره پهلوی منحوس را تطهیر می‌کند در صورتی که جنایت هایی که زمان پهلوی اتفاق افتاده بی سابقه است و کشف گور دسته جمعی مسجد گوهرشاد یکی از این جنایت ها بود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی حفظ تمامیت ارضی کشور است که پیش از انقلاب در دوره پهلوی بحرین استان چهاردهم ایران بود که به دلیل عدم صلاحیت پهلوی، از کشور جدا شد.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک در ادامه تصریح کرد: ارتقای جایگاه علمی کشور در سطح بین الملل و کسب رتبه های علمی در موضوعات نانو هسته‌ای در کشور از دیگر دستاوردهای انقلاب است. تا پیش از انقلاب، انرژی هسته ای در بوشهر تاسیس شد و بعد از انقلاب به جایی رسیده است که هر درصد از ظرفیت غنی سازی اورانیوم به دست جوانان ما تولید می شود.

سرهنگ صادق پور با اشاره به برنامه های دهه فجر خاطر نشان کرد: برنامه های دهه فجر از روز دوازدهم بهمن با رژه موتوری نیروهای مسلح در شهرستان آبیک آغاز می شود و عطر افشانی مزار شهدا و مهمانی لاله ها روز پنج‌شنبه از برنامه های این روز است.

وی اضافه کرد: امسال راهپیمایی روز ۲۲ بهمن انشالله باشکوه‌تر از قبل، از حوزه ثارالله تا مصلی نماز جمعه شهر برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه‌های عکس از دستاوردهای انقلاب، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس منتخب، نشست‌های بصیرتی ۱۰ شب ۱۰ مسجد با همکاری سازمان تبلیغات و حوزه ثارالله، تامین جهیزیه و برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی اعتیاد و طلاق و ازدواج توسط معاونت اجتماعی سپاه آبیک بخش دیگری از برنامه های ایام الله دهه فجر است.

سرهنگ صادق پور در پایان گفت: اجرای کاروان شادی و محافل خاطره گویی رزمندگان و میز خدمت در بخش ها و روستاها، اردوهای جهادی و برگزاری برنامه آبروی محله و مسابقات قرآنی و جلسه اخوت شرکت‌ها، افتتاح پایگاه های صنعتی و برگزاری شب شعر و مسابقات قرآنی، همایش زنان انقلابی، برگزاری جنگ شادی با حضور فرمانده سپاه استان از دیگر برنامه های سپاه شهرستان آبیک در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها