خبرهای داغ:
حجت الاسلام دارابی گفت: مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع یمن در برابر فشارهای ددمنشانه آل سعود پیروزی را بر جبهه حق حتمی خواهد کرد و دشمن روز به روز به زوال نزدیک خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۶۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

مقاومت یمن منجر به نابودی آل سعود می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام محمد مهدی دارابی امام جمعه موقت شهرستان انبارالوم در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: نبی مکرم اسلام بالاترین و با ارزش ترین سعادت برای انسان را عمرطولانی توام با اطاعت و بندگی حق تعالی می داند.

وی افزود: اگر به راحتی از لقمه حرام صرف نظرکردیم درقیامت هم مثل برق عبور میکنیم.صراط مستقیم در دنیا قدم برداشتن برمسیر پیامبر و اهل بیت ایشان است.مکتب حاج قاسم سلیمانی،صراط مستقیم است.

دارابی در ادامه ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی برای ما یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ بوده و خواهدبود.

امام جمعه موقت انبارالوم اضافه کرد: تعبیر امام خمینی که فرمود انقلاب ما انفجار نور بود،مفهوم عمیقی دارد؛ یعنی دراین عالم خاکی که سراسر ظلمت و طغیان و سرکشی بود،جرقه های اولیه انقلاب زده شد و بارهبری امام و بصیرت مردم باعث یک انفجار بزرگی ازنور شد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما عالم تاب است و تمام عالم را بیدار خواهد کرد. ملت های منطقه در سرتاسر جهان تمام نگاهشان به کشور ما و ملت شیعی و گوششان به دهان مبارک مقام معظم رهبری است.

وی ابراز کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری رهبر حکیم و فرزانه ماست که چشم بیدار و دیده بان بابصیرت جامعه و امت اسلامی شده و هست.

دارابی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب بیان کرد: باید قدردان این ایام و داشته های خود باشیم.دراین ماه کارهای خیر را چند برابر و گناهان را محو نابود خواهد کرد.اگر کسی یک روز از این ماه روزه بگیرد خداوند صدسال آتش جهنم را از او دور میکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها