خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت‌های آزادی بخش جهان است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۶۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته همدان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت‌های آزادی بخش جهان است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود.

وی دهه فجر را طلیعه این انقلاب بزرگ دانست و افزود: این ایام بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها، جهت گیری‌ها و اهداف محقق شده انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته است.

امام جمعه همدان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت دهه فجر و نقش حضرت امام راحل (ره) در این پیروزی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب همواره تلاش دارند با تبلیغات سوء خود دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را نادیده یا کمرنگ جلوه دهند.

وی تصریح کرد: ملت آگاه و فهیم ایران هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی‌خورد زیرا آنها می‌دانند که در رژیم گذشته چه داشتند و اکنون به چه موفقیت‌هایی دست یافته‌اند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه مردم به ویژه جوانان باید آگاه باشند و تاریخ را مطالعه کنند، چراکه با پیروزی انقلاب اسلامی، سیطره ارباب‌ها شکسته شد، گفت: انقلاب اسلامی تحفه الهی است و توانست جامعه را از تاریکی و ظلمت به سمت نور و روشنایی بکشاند.

وی با اشاره به کشتار مردم غیر نظامی یمن توسط ائتلاف سعودی افزود: باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود تا جهانیان به ماهیت اصلی رژیم آل سعود و هم پیمانان آن پی ببرند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدت هفت سال گذشته تمام زیرساخت های کشور یمن را ویران کرده است.

وی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و ادامه داد: برخی در خارج از کشور تحمل شادی ملت ایران را ندارند.

شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: اما جوانان ایران اسلامی با پیروزی در بخش‌های مختلف پرچم ایران را سرافراز نگه می‌دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات