خبرهای داغ:
امام جمعه موقت صالح‌آباد:

عده‌ای در بستر فضای مجازی به دنبال تطهیر خاندان پهلوی هستند

بهار-امام جمعه موقت صالح‌آباد گفت: عده‌ای در بستر فضای مجازی به دنبال تطهیر خاندان پهلوی هستند در حالی که خبر ندارند آن افراد حتی صبحشان را با چه ذلتی به شب می‌رساندند.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۷۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام طالبی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته صالح‌آباد با تاکید به معروف تقوا و رعایت حریم انسانیت در زندگی بیان کرد: لباس ظاهری باعث عزت انسان نمی‌شود و باید توجه به لباس تقوا که وقار روحی برای انسان را در پی دارد مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ماه مبارک رجب، نمازگزاران را به استفاده حداکثری از برکات این ماه دعوت کرد و با ذکر روایت‌هایی به بیان آثار و برکات آن ماه پرداخت و گفت: خداوند به مردم ایران هدایای زیادی عطا کرده و یکی از بهترین آن‌ها انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه موقت صالح‌آباد عنوان کرد: عده‌ای در بستر فضای مجازی به دنبال تطهیر خاندان پهلوی هستند در حالی که خبر ندارند آن افراد حتی صبحشان را با چه ذلتی به شب می‌رساندند.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلابی است که امام (ره) آن را معرفی کرد و نورش از شرق تا غرب عالم فراگیر شد، و دیدیم که رییس جمهور انقلاب اسلامی در فاصله کمتر از ۴۰ سال در دل دولت کمونیست نماز را که نشان توحید خداست اقامه کرد، البته بسیاری از خناس‌ها این را نمی‌بینند.

طالبی تاکید کرد: ابرقدرت خداست و کدخدا و غیرهم عددی بیش نیستند، دشمن بداند ذلت‌های پوشالی آن‌ها توان ندارد چراکه اگر می‌توانستند کاری کنند سال‌ها پیش انجام داده بودند، اما ما در سخت‌ترین شرایط به مکتب حسین (ع) قائل هستیم و کم نخواهیم آورد.

وی با اشاره به ماجرای اختلال و هک صدا و سیما که روز گذشته انجام گرفت، گفت: به رجوی و رجویون بگویید اگر لازم باشد یک مرصاد دیگر رقم می‌زنیم و شما‌ها دیگر خواهان ندارید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات