خبرهای داغ:
رحیمی عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه های متعددی را آماده پخش در رادیو تلویزیون قزوین دارد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۶۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

قزوین_ علی رحیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، بیان کرد: سیمای این مرکز با ویژه برنامه های «خیابان انقلاب» و ویژه برنامه «روز 22بهمن» در ایام ا... دهه فجر میهمان مخاطبان خواهد بود.
وی گفت: برنامه «خیابان انقلاب» ویژه برنامه دهه فجر از روز یازدهم تا بیست و یکم بهمن هرروز به مدت 60 دقیقه روی آنتن می رود. این ویژه برنامه شامل بخش های مختلفی همچون معرفی شهدای انقلاب اسلامی استان قزوین، پخش گزارش از محله های انقلابی استان، معرفی دستاوردها انقلاب اسلامی قزوین و همچنین تهیه گزارش از برپایی نمایشگاه ها بمناسبت دهه فجر، پخش مستند مصاحبه با زندانیان سیاسی دوران قبل از انقلاب در موزه عبرت و مشهد مقدس، ارتباط زنده با شهرها و شهرستان های استان و انعکاس شور و نشاط انقلابی مردم در نقاط مختلف استان، بخش گزارشی، اجرای گروه سرود، نمایش سخنان نسل های قبل و بعد از انقلاب در قاب تصویر، انعکاس خدمت رسانی و توانمندی های دستگاه های خدمات رسان در قبل و بعد از انقلاب، تشریح روند تحولات انقلاب در استان می باشد.

رحیمی اظهار کرد: مسابقه با موضوع انقلاب و رویدادهای انقلاب در استان، معرفی شخصیت ها و رجال انقلابی استان است. «ویژه برنامه روز 22بهمن» هم به مدت 90 دقیقه با پخش سرودهای انقلابی» حاوی آهنگ ها و سرودهای خاطره انگیز روزهای پیروزی انقلاب علاوه بر پوشش راهپیمائی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصاویر سال های قبل «راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن» بخش های دیگری از برنامه های سیمای مرکز قزوین است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: سیمای مرکز قزوین همچنین در برنامه های زنده روزانه و شبانه همچون صبح بخیر قزوین، رنگ زندگی و چهلستون به موضوع دهه فجر می پردازد.

وی همچنین به برنامه های تامین و پخش سیما در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: پخش سریال، جشنواره سینمایی ویژه فجر، مستند آن سالها ، مستند در برابر طوفان، مستند قزوین57، مستند موزه عبرت، مستند عصر خمینی(ره) ،میان برنامه نور هدایت کلام امام و رهبری با موضوع دهه فجر، موشن گرافیک، سینمایی کودک، نوای مینودری و دوربین من رسانه من از جمله برنامه هایی است که در این ایام روی آنتن شبکه قزوین می رود.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه به برنامه های رادیو قزوین در ایام ا... دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برنامه های «روز پیروزی» ویژه برنامه روز 22بهمن ساعت 9 صبح به مدت 180 دقیقه، «مثبت بهمن» ویژه برنامه دهه فجر از یازدهم تا بیست و دوم بهمن هرروز به مدت 90 دقیقه ساعت 17، «نمایش یکی بود یکی نبود» هم از نهم بهمن به تعداد 30نمایش 30 دقیقه ای هرروز ساعت 23:00 با هدف معرفی و پاسداشت فرهنگ، تاریخ و تمدن استان قزوین و معرفی مفاخر و مشاهیر استان برای شنوندگان و نسل جوان امروز در این ایام تقدیم حضور مخاطبان می شود.

وی اضافه کرد: برنامه «روز پیروزی» ویژه برنامه روز 22بهمن است و رویکردی شاد و مفرح دارد که مبارزان انقلاب را هم دراستان معرفی می کند و در بخش های دیگر به معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه روستا، علوم پزشکی، دستاوردهای اقتصادی، ورزشی و فرهنگی، پخش آیتم های کوتاه با استفاده از گویش و لهجه های محلی استان قزوین و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی و ...، بخش گزارشی که گزارشگران شهرستانی حال و هوای این مناطق را در روز جشن انقلاب برای شنوندگان بازگو می کنند. ؛ برنامه «مثبت بهمن» هم با رویکرد طنز شامل بخش های مختلفی همچون: بخش گزارشی، موزه رادیو (گفتگو با اولین عوامل رادیو در شروع انقلاب)، پخش مستند انقلاب، تشریح دستاوردهای علمی و فناوری استان در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از برنامه های رادیو قزوین است.

رحیمی عنوان کرد: بیان رویدادهایی از تحولات انقلاب در اماکن مختلف استان ؛ نگاهی گذرا به رویدادهایی که در جریان پیروزی انقلاب رخ داده است؛ پخش گزیده هایی از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ؛ و پخش نمایش های کوتاه رادیویی مشتمل بر داستان هایی کوتاه که منبطق با فضای اجتماعی و سیاسی استان در دوران انقلاب است. رادیو قزوین همچنین در برنامه های زنده روزانه و شبانه همچون زندگی سلام،کلبه مهر، تیک تاک، شب چره و چکامه به موضوع دهه فجر می پرازد.

رحیمی همچنین به برنامه های تامین و پخش رادیو قزوین اشاره کرد و افزود: پخش مستند «تا همیشه ماندگار» معرفی شخصیت های تاثیرگذار در جریان انقلاب استان، پخش مستند «محل قرار» معرفی اماکن قزوین در ایام انقلاب، پخش مستند «شمس جاوید» زندگینامه حضرت امام خمینی(ره) و پخش آنونس و موسیقی های باکلام و بی کلام در دستور کار رادیو قزوین در ایام الله دهه فجر قرار دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: خبر مرکز قزوین هم اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه های مناسبتی در ایام الله دهه فجر و تهیه حداقل 6گزارش از دستاوردهای انقلاب و پوشش خبری برنامه های مناسبتی برنامه های اعلامی در روز 22 بهمن و گفتگوهای ویژه خبری با موضوع دهه فجر، پخش گزارش درباره معرفی شهدای شاخص انقلاب و معرفی دستاوردهای عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و معرفی توانمندی های استان در حوزه های مختلف در بخش های خبری شبکه های سراسری را منعکس می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تمهیدات اتخاذ شده از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین اشاره و تصریح کرد: این معاونت هم در ایام ا... دهه فجر برنامه هایی همچون طراحی و پیاده سازی صفحه دهه فجر در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس به همراه بارگذاری روزانه و منسجم محتوای تولیدی و تامینی و تنظیمی و آرشیوی با موضوع ویژه دهه فجر به همراه آیتم های مختلف همچون نواهای دهه فجری،دلنوشته های شهدا انقلاب ۵۷ قزوین ،معرفی مبارزان انقلابی و شاخص استان، ،جدول پخش ویژه برنامه تولیدی و تامینی، نظرسنجی و نظر مخاطبان پیرامون حوزه های مختلف تولیدی قاب شبکه قزوین و فضای مجازی مرکز، تهیه و تولید یک قطعه گزارش " زاویه " در قالب مستند گزارشی با محوریت و موضوع ایام الله دهه فجر و با هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بعد از ۴۳ سال در استان، پیاده سازی پویش مردمی و ملی جشن انقلاب ۱۴۰۰ به صورت هماهنگ و ویژه به صورت هماهنگ با معاونت های مختلف کشوری و استانی سازمانی،جببه فرهنگی انقلاب سراج متنا بصیرت بسیج و به صورت موضوعات مختلف و با هدف دریافت آثار ارسالی مردمی و انتشار به نام خودشان از بسترهای مجازی و شبکه های ملی و استانی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها