استاندار سیستان و بلوچستان:

تعیین اولویت‌ها در توسعه شهری زاهدان ضروری است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت تعیین اولویت‌ها در توسعه شهری زاهدان گفت: همدلی مسوولان برای توسعه اقتصادی و فرهنگی استان نقطه قوت منطقه است.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۹۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ حسین مدرس خیابانی در نشست توسعه شهر زاهدان اظهارداشت: به لحاظ محوطه‌سازی، زیباسازی، فضای سبز، نورپردازی و رنگ‌آمیزی اطراف حریم دستگاه‌های اجرایی را به هیچ وجه شهرداری بر عهده نگیرد در واقع جاهایی که برای مردم و ساختمان‌های آنان است اولویت خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: تکثیر سلولی وگسترده پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در تمام نقاط استان و شهرستان‌ها ضروری و دارای اهمیت است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف هیچ دستگاه دولتی را ندارد در واقع دستگاه دولتی باید از درآمدهای خودش این کار را انجام دهد که این مهم  سرویس‌دهی خدمات به مردم را به لحاظ کیفی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در آسفالت کردن معابر هر جا که مردم حضور داشته باشند در اولویت خواهد بود در واقع مناطق پرتراکم و کمتر توسعه‌یافته مدنظر است.

مدرس خیابانی تاکیدکرد: از آسفالت و محوطه‌سازی مهمتر جمع‌آوری نخاله‌های کنار محوطه دستگاه‌های دولتی است در واقع اگر نخاله‌ها در محوطه عمومی شهر بود شهرداری آن را باید جمع ‌کند و اگر کنار دستگاه‌ها دولتی است به آنان مهلت جمع‌آوری این پسماندها را دهد در صورت جمع‌ نکردن نخاله‌ها آن دستگاه مستوجب جریمه شهرداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز  باید در تمیزی شهر مشارکت فعالانه داشته باشند درواقع اگر آن‌ها یک قدم برمی‌دارند دولت و شهرداری باید ده‌ها قدم مثبت بردارد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی گونه‌های خاص گل و گیاه که با اقلیم منطقه سازگاری داشته باشد را برای ایجاد فضای سبز تعیین کنن

ارسال نظرات
آخرین اخبار