سردار حسن‌زاده،:

امروز سربلندی ملت ایران به برکت خون شهداست‌/برگزاری یادواره شهدای طلاب تهران بزرگ

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ الله(ص) تهران بزرگ از برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانی تهران بزرگ خبر داد و بر تببین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۳۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
یادواره شهدای طلاب تهران بزرگ ۱۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ صبح امروز در اولین ستاد برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانی تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: کنگره ملی شهدای استان تهران با دارا بودن ۲۴ کمیته تخصصی حدود یک‌سال آغاز بکار کرده است.

وی ادامه داد: یادواره شهدای طلاب و روحانی نیز در ذیل کنگره ملی شهدای استان تهران در حال برگزاری است. برگزاری این یادواره در ایام دهه فجر ارزشمند و اثرگذار است. ضمن آنکه تمامی چهره های ملی جزوه شهدای تهران محسوب می شوند و تهران محل شهادت بسیاری از شهدا از جمله شهدای ۷۲ تن، شهدای ترور و … است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه مسجد ابوذر تهران محل جانباز شدن مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: پایتخت انقلاب اسلامی همچنین مفتخر است که تعداد زیادی در هر قشر خود شهید داشته باشد و به طور مثال در تهران ۵ هزار دانش آموز شهید وجود دارد.

سردار حسن‌زاده با تاکید بر اینکه در کنگره ملی شهدای استان تهران باید نقش روحانی و طلاب در انقلاب اسلامی تبیین کنیم، گفت: محور در آگاه سازی و تبیین انقلاب اسلامی طلاب بودند که این آگاه سازی باید دوباره انجام شود. نقش طلاب و شهدا در دفاع حرم، در بحران های طبیعی و غیر طبیعی و مبارزه با ویروس کرونا باید تبیین شود‌.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: یادواره ملی شهدای طلاب و روحانی ابتدای اسفند ماه در قم آغاز به کار خواهد کرد. همچنین یادواره شهدای طلاب و روحانی تهران بزرگ را نیز ۱۷ بهمن ماه سال جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهیم کرد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به هک شبکه یک سیما تصریح کرد: تبیین تاریخ بسیار مهم است که جای شهید و جلاد عوض نشود. همچنین بیانگر ناراحتی، عصبانیت و ذلت منافقین در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. امروز منافقین که زنان و کودکان را کشتند، آواره هستند و سربلندی و سرافرازی به برکت خونه شهدا برای ملت ایران است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار