خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر خبر داد
ملایر-مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر خبر از کشف جسد در خیابان عاشورا ملایر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۵۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

محمودرضا ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: ساعت ۱۱ امروز فردی ناشناس به کسبه خیابان عاشورا خبر داد ظاهراً فردی در ساختمان مخروبه خیابان عاشورا فوت کرده که طی تماس کسبه با سامانه ۱۲۵ امدادگران به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پس از جستجو پیکر مردی ۵۵ ساله را کشف کردند که با توجه به آثار موجود چند روزی از زمان فوتش می‌گذشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر با بیان اینکه پس از حضور پلیس و عوامل قضایی جسد برای طی مراحل قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد، گفت: هویت فرد هنوز شناسایی نشده است.

*حادثه هنگام تخریب ساختمان در ملایر

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۱۰ شب جمعه با اعلام یک مورد حادثه ریزش آوار هنگام تخریب یک ساختمان قدیمی در خیابان صنعت بلوار محمد ملایری، به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام و با کمک تجهیزات و ماشین آلات اقدام به آواربرداری کردند.

ملکی افزود: عملیات تا ۱۰ دقیقه بامداد روز بعد ادامه داشت و با وجود تلاش امدادگران آتش‌نشانی متأسفانه پیکر بی‌جان مالک از زیر آوار خارج شد.

وی ابراز داشت: تخریب ساختمان‌های قدیمی مهم‌ترین مرحله از ساخت و ساز بوده که باید با رعایت اصول ایمنی زیر نظر مهندس مجری ذیصلاح و توسط افراد مجرب انجام شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر تاکید کرد: تخریب از بالا به پایین با مهار دیوار‌های پیرامونی و با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و حداقل با دو نفر انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات