خبرهای داغ:
مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خاتم‌الانبیاء (ص) شهرک گلستان شیراز خبر داد:
مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خاتم‌الانبیاء (ص) شهرک گلستان شیراز از توزیع کیک ۱۴ متری به مناسبت مبعث همراه با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در غرب شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۵۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

مهدی صنعتی مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خاتم‌الانبیاء(ص) شهرک گلستان شیراز، در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک عید سعید مبعث اظهار داشت: اعضای مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرک گلستان به همین مناسبت با همکاری پایگاه مقاومت وابسته به ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، و کانون فرهنگی این مسجد همراه با خیرین شهرک، کیک چهارده متری را تهیه، و در روز عید میان مردم شهرک تقسیم می کنند.
وی با بیان اینکه در کنار این برنامه، برنامه های جانبی دیگری هم پیش بینی شده، ادامه داد: برنامه جشن شب عید همراه با مداحی سید محسن بنی فاطمه، سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه شهرک گلستان، و نورافشانی از جمله این برنامه‌هاست.
مسئول کانون فرهنگی مسجد خاتم الانبیاء شهرک گلستان، با اشاره به اینکه توزیع بالغ بر ۳۰۰ بسته معیشتی که برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، و حبوبات از جمله محتویات این بسته‌ها به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: بسته‌های معیشتی تهیه شده در میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا که از قبل توسط جهادگران و بسیجیان شهرک گلستان شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.
سرو نوشیدنی از جمله شربت گلاب و زعفران، چای و نسکافه، جمله برنامه‌های جانبی شب و روز عید مبعث است که صنعتی با اشاره به آن، گفت: برنامه‌های شب عید همراه با نماز مغرب و عشا آغاز می شود و در روز عید هم از ۹ صبح تا ۹ شب در فلکه دوم گلستان، مسجد جامع خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسجد جامعه خاتم‌الانبیاء(ص) شهرک گلستان با بیش از ۲۴ سال سابقه فعالیت، در این ایام هم به تناسب اسم مسجد، سنگ تمام خواهد گذاشت، تاکید کرد: با توجه به هتک حرمت‌های اخیر نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام شده است، تصمیم داریم که همه توان خود را برای ادای دین به این پیامبر مهربانی‌ها در ایام مبعث به کار گیریم.
صنعتی، اهدای هدایا برای نونهالان زیر ۱۰ سال که نقاشی کشیده‌اند، اطعام در شب عید، تقدیر از برگزیدگان پایگاه، و خدمات رسانی موکب رسول‌الله(ص) از ۹ صبح تا ۹ شب روز عید را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام مبعث عنوان کرد و افزود: روز عید مبعث از حدود ساعت ۴ بعد از ظهر هم با حضور حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه شهرک گلستان و فرمانده و اعضای سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، همراه با حضور پرشور اهالی شهرک گلستان، برنامه برش و توزیع کیک ۱۴ متری را خواهیم داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها