خبرهای داغ:
اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود سامانه بارشی فراگیر از روز یکشنبه در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۲۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

در اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری و ورود سامانه بارشی از صبح یکشنبه چهارم اردیبهشت تا اوایل وقت چهارشنبه هفتم اردیبهشت که سبب رگبارباران همراه با رعد وبرق شدید، در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید در برخی نقاط همراه با توفان لحظه ای و برخاستن گرد و خاک همرفتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه منطقه اثراین سامانه تمام مناطق استان از جمله شهرهای اهواز، آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، بستان، بندر ماهشهر، بهبهان، اندیمشک، حمیدیه، خرمشهر، دزپارت، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، دزفول، کارون، گتوند، لالی، مسجد سلیمان، هفتگل، هندیجان، هویزه را شامل می شود.

بر اساس این گزارش با توجه به خاصیت رگباری بارش های بهاری آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و خطر اصابت صاعقه وجود خواهد داشت.

در ۲۴ ساعت گذشته بهبهان با ۳۹ و دزفول با ۱۵.۴ درجه سانتیگراد ببالای صفر به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۳۶.۸ و حداقل ۲۱.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها