مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند مطرح کرد:

یک پاسدار باید دارای بصیرت نافذ و قدرت دشمن شناسی بالایی باشد

حجت الاسلام قنبری گفت: پاسدار در هر کجا که باشد باید روح و حقیقت مسئله پاسداری از نظام و انقلاب و ولایت را مورد توجه قرار بدهد
کد خبر: ۹۴۲۷۶۱۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند همزمان با ایام تاسیس سپاه در اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: پاسداری یک فرهنگ و روحیه است که به درون انسان بر میگردد یک روز ظهورش در ۸ سال دفاع مقدس نشان داده می شود و شهید همت ها و باقری ها و باکری ها بروز داده می شود و زمانی دیگر در دفاع از حریم آل الله شهید همدانی ها و شهید حججی ها نمونه بارز فرهنگ و روحیه پاسداری هستند.

حجت الاسلام قنبری در ادامه بیان داشت: منقبت و ارزش والای پاسداری همین بس که حضرت امام (ره) فرمودند: ای کاش من هم یک پاسدار بودم و همچنین مقام معظم رهبری (حفظه الله) درباره سپاه می فرمایند: از پاسداری خود پاسداری کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند خاطر نشان کرد: پاسدار در هر کجا که باشد باید روح و حقیقت مسئله پاسداری از نظام و انقلاب و ولایت را مورد توجه قرار بدهد و جان خود را در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کند. یک پاسدار باید دارای بصیرت نافذ و قدرت دشمن شناسی بالایی را داشته باشد تا بتواند به موقع عمل نموده و دشمن را غافلگیر نماید.

وی افزود: یکی از مهمترین خصوصیات یک پاسدار توجه به خدا و با خدا بودن و تبعیت از ولایت و ولایت مداری انقلابی بودن و مردمی بودن است و همچنین راز و نیاز با خدا و شب زنده دار بودن از خصوصیات یک پاسدار اسلام ‌می باشد. پاسدار اسلام باید خود را در برابر خدا ببیند و خود را همچون شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز ولایت بداند و در میدان های جهاد و شهادت آماده فداکاری باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار