خبرهای داغ:
همدان-سازمان بسیج کارگری استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر و روز قشر بسیج کارگری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۷۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج کارگری استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر و روز قشر بسیج کارگری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«اگر دست‌های کارگر، مغز‌های کارگر، انسان‌های کارآفرین و نیروی انسانی ماهر در یک جامعه‌ای گرامی داشته شود آن جامعه پیشرفت خواهد کرد». مقام معظم رهبری مد ظله العالی

سلام و درود بر ارواح  طیبه شهدا و امام شهیدان به خصوص شهدای کارگر که جان شیرین خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند تا امروز ایران اسلامی سرفراز و استوار در مسیر پیشرفت باشد. گرامیداشت کارگر و قداست کار از سنت‌های انبیا الهی است.

قشر کارگر همانگونه که در دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی ایفا نمودند در حال حاضر نیز یکی از صفوف مقدم تلاش عمومی کشور و ملت برای ساختن فرداست.

امروز و در جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن، راه پیروزی و غلبه تنها تفکر بسیجی و جهادی کارگران و کارفرمایان است.

در سالی که توسط رهبر عزیزمان به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری گردید، کارگران و کارفرمایان بسیجی با توکل بر خدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و با تحرک و عزم راسخ، منویات، ولی امر مسلمین جهان را به معنای واقعی کلمه دریافت، پیاده‌سازی و اجرا خواهند کرد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان و تمام کارگران و کارفرمایان به ویژه بسیجیان جان برکف ضمن تبریک هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر اعلام می‌دارد که با امید به آینده تمام تلاش خود را در راستای رونق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین مصروف داریم و تا پیروزی در این جنگ  اقتصادی تمام عیار دشمن لحظه‌ای آرام ننشینیم.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان

اردیبشهت ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظرات