خبرهای داغ:
فرهمندپور گفت: ده ها برنامه شاحص و محوری برای سالروز مقاومت مردم دزفول در نظر گرفته ایم که مهمترین آن ها برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندی های دزفول است.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۴۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

فرماندار دزفول امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، به تشریح برنامه های سالروز چهارم خرداد پرداخت و اظهار داشت: پس از وقفه ای طولانی به دلیل وجود ویروس کرونا قصد داریم برنامه های ویژه ای را برای سالروز مقاومت مردم دزفول در سطح استان و کشور اجرا کنیم.

وی افزود: ده ها برنامه شاحص و محوری برای سالروز مقاومت مردم دزفول در نظر گرفته ایم که مهمترین آن ها برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندی های دزفول است.

فرهمندپور گفت: از دیگر برنامه های شاخص طراحی شده قصد داریم برای 176 نقطه از شهر دزفول که مورد اصابت موشک قرار گرفته با همکاری شهرداری، شناسنامه و المان هایی را طراحی و نصب کنیم.

فرماندار دزفول یادآور شد: صدها ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری نیز برنامه ریزی شده که اکثر آن ها از طریق رسانه ها به خصوص در 7 روز از طریق سیمای خوزستان و دیگر شبکه های سراسری به سمع و نظر مردم خوزستان و دیگر هموطنان عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها