فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: روز جهانی قدس روز همبستگی امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین و روز وحدت تمام آزادی خواهان و حق طلبان جهان در نفی ظلم و تجاوز است.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۹۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ سعید دهقان در جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی روز جهانی قدس که با حضور قشر‌ها ورده‌های مختلف بسیج سپاه بهاباد دراین ناحیه برگزارشددرسخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی، با اشاره به اقدامات اخیر دشمنان در منطقه و به ویژه کشتار مردم بی‌گناه یمن توسط تکفیری‌ها و داعش، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز همبستگی امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین و روز وحدت تمام آزادی خواهان و حق طلبان جهان در نفی ظلم و تجاوز است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه بعداز دوسال از همه گیری کرونا و با امروز با کاهش آمار مبتلایان به کرونا مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس مثل سال‌های قبل کرونا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد گفت: روز جهانی قدس امسال به عنوان اولین روز جهانی قدس در قرن جدید بار دیگر عزم و اراده و وحدت امت اسلامی بالاخص ملت انقلابی و ظلم ستیز ایران اسلامی در حمایت از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را در معرض جهانیان قرار خواهد داد.
دهقان خاطر نشان کرد: اهمیت روز قدس به جهت تائید بیداری اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست و این کاری است در جهت حمایت از حرکت جمعی مردم در روز قدس، که از حضرت امام خمینی (ره) به یادگار مانده است.
وی بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
فرمانده سپاه ناحیه بهاباد وظیفه اصلی سپاه و بسیج را حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز سپاه به عنوان نیروی مردمی وظیفه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را برعهده دارد.
وی در پایان از تمامی آحاد واقشار مختلف مردم ولایت مدار وانقلابی بهاباد دعوت کرد تا یک بار ئیگر با حضور پرشور وباشکوه خوددرراهپیمائی روز جهانی قدس که در آخرین جمعه از ماه مبار ک رمضان برگزارمیشود حضورداشته وبا حضور خوددراهپیمائی توطئه‌های دشمنان اسلام را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.
جلسه هماهنگیوبرنامه ریزی راهپیمائی روز جهانی قدس در بهاباد روز دوشنبه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وقشرهاورده‌های مختلف درسالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزارشد.
دراین جلسه هر کدام ازسمئولان برناهه‌های خودرابرای هرچه بهتر برگزارشدن راهپیمائی روز قدس پیشنهاد دادند ومقررشد دراین روز بسیج با برنامه‌های متنوعی شروع کننده راهپیمائی باشد.

روز جهانی قدس روز همبستگی امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین است

ارسال نظرات