به همت سپاه ناحیه مهران یادواره شهدای حوزه ای با سخنرانی حاج محمد تقی قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس در قرارگاه امیرالمؤمنین (ع) باهمکاری حوزه مقاومت امامزاده علی الصالح(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۹۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،به همت سپاه ناحیه مهران یادواره شهدای حوزه ای با سخنرانی حاج محمد تقی قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس در قرارگاه امیرالمؤمنین (ع) باهمکاری حوزه مقاومت امامزاده علی الصالح(ع) برگزار شد.

محمدتقی قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت : تلاش و تمرکز دشمن برای تحقق برنامه های خود از طریق فضای مجازی و رسانه ها است که برای مقابله با آنان بسیجیان باید هوشیار باشند.

وی ادامه داد: تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی از جمله سخنان مقام معظم رهبری بود که در سال های اخیر در خصوص فتنه‌ های دشمن و جبهه استکبار بیان کردند.

قاسمی تاکید کرد: ایران، استکبار جهانی را به چالش کشید و نقش خود را در جهان و منطقه بخوبی ایفا کرد و روزبه روز در حال پیشرفت هستیم.

وی افزود : حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق، ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و این مهم در مقایسه با خروج آمریکا از عراق و افغانستان بسیار سنگین تر بود.

سرهنگ پاسدار امینی فرمانده سپاه ناحیه مهران با اشاره به ضرورت جهاد تبیین از نظر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری به به ما هشدار دادند که جهاد تبیین را یک فرضیه یعنی واجب است که به فوریت به آن باید توجه کنیم.

وی بی تفاوتی نسبت به تحریف دشمنان در خصوص دستاوردهای نظام را سم مهلک برای نسل امروز عنوان کرد و یادآور شد: باید در برابر ناامیدی های و تحریف دشمنان موضع گیری کنیم تا بتوانیم به نحوه احسن دستاوردهای نظام را تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: بیش از چهار دهه در جنگ بی امان و محاصره اقتصادی هستیم و دشمن از بی تدبیری و سو مدیریت برخی مدیران استفاده می کند.

امینی بیان داشت: جهاد تبیین یعنی حضور همه جانبه و مقابله بی امان در برابر دشمن است و باید در برابر هجمه دشمنان صف پدافندی تشکیل شود.

 

ارسال نظرات