سازمان بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری اعلام کرد: روز قدس، روز تجلی حضور با شکوه امت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم است.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۹۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن اطلاعیه سازمان بسیج هنرمندان استان به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل منتشر شد:

روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است. روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است .

تلاش برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی کامل قدس و تغییر هویت تاریخی و تمدنی آن از طریق شهرک سازی، هتک حرمت و اقدامات مستقیم در جهت نابودی مسجد الاقصی، محرومیت دسترسی فلسطینیان مظلوم به اماکن مقدس و کوچاندن اجباری ساکنان غیریهودی قدس، زنگ خطر را در این منطقه به صدا درآورده و وضعیت ناگوار و دردناکی را ایجاد نموده است .

امت بزرگ اسلامی خوب می داند که حمایت از فلسطین وقدس شریف ومقابله با رژیم صهیونیستی یکی از مظاهر رویش وحدت وانسجام اسلامی است.

اکنون روز قدس فراتر از مرزهای ایران و حتی فراتر از مرزهای جهان اسلام به یک روز جهانی تبدیل شده و تمامی آزادی خواهان جهان به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال ظالمان ستم پیشه هستند.

جبهه مقاومت روز به روز حلقه محاصره را بر رژیم کودک کش صهیونیستی تنگ تر می کند و در مناطق مختلف جهان با الگو سازی مردمی خویش از سرداران عزیزش همچون سردار سلیمانی عزیز، اسرائیل را لحظه به لحظه به محوکردن  و دور کردن از حیات خویش وادار ساخته و امت اسلام و احرار جهان را روز به روز به قدس شریف و دستیابی به آن آرمان الهی نزدیک و نزدیک تر می کند.

شهید حاج قاسم سلیمانی با تبدیل سنگ های در دست فلسطینی ها به انواع موشک ها، قدرت نظامی صهیونیستها را ناکارآمد ساخت و اینک نه تنها قدرت نظامی صهیونیست ها، بلکه قدرت نظامی آمریکا یی ها  هم در برابر مقاومت و نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد شده است .

آمریکا روند افول قدرت را با شتاب طی می کند و متحدین آن در منطقه، همانند سعودی ها در باتلاق یمن گرفتار شده اند. آری تحولات داخلی در سرزمین های اشغالی، غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن، همگی از روند حتمی نابودی رژیم صهیونیستی خبر می دهد.

براستی روز قدس، روز تجلی حضور با شکوه امت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم است و طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران و جنایتکاران به نمایش خواهد گذارد .

بی تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با درک عمیق شرایط موجود با گامهای پولادین مردان و زنان روزه دار قداستی صدچندان به آن بخشیده و عزم راسخ خود را در پایبندی به آرمان های امام راحل(ره) و مبارزه با ددمنشی های رژیم غاصب به منصه ظهور خواهد گذاشت و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سر خواهد داد.

سازمان بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری ضمن حضور منسجم و قوی در این صحنه انقلابی و تاریخی، از تمامی اقشار و آحاد ملت مقاوم و آزاده  ایران عزیز، مسلمانان و آزادیخواهان دعوت می نماید تا با شرکت گسترده خود در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در استان و سراسر جهان، از آرمان انسانی و رهائی بخش ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه، مشروع و تحسین برانگیز این ملت علیه اشغالگران صهیونیست حمایت نمایند و همچون همیشه شورآفرین و پیشرو حضور مردم مسلمان در عرصه های مختلف بوده و امسال نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس، با توکل به خدا؛ با حرکت خود از همیشه شاداب تر، عازم تر، جازم تر و فعال تر اثبات خواهند نمود که به فرموده مولایمان امام خامنه ای (مدظله العالی )   می توان و می باید در مقابل سلطه بیگانگان و سلطه جویان ایستاد و ان شاء الله با بصیرت افزون و حرکت کوبنده بار دیگر آمادگی همه جانبه خود را به رخ جهانیان خواهد کشید و دشمنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان دیگر خواهند نمود.

 به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر مستکبرین را نظاره گر باشیم.

ارسال نظرات