سردار عظمایی گفت: مهمترین نقش زنان تربیت نسل انقلابی برای سربازی امام زمان (عج) است
کد خبر: ۹۴۲۸۲۰۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: مهمترین نقش زنان، تربیت نسل انقلابی برای سربازی امام زمان عج است.

سردار سرتیپ علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه صبح امروز در نشست با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، مدیر کل گمرک شهرستان بندرلنگه و تعدادی از فرمانده پایگاه های بسیج خواهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیج جامعه زنان یکی از اقشار ۲۲ گانه بسیج است و زنان از صدر اسلام تا پیروزی انقلاب اسلامی همیشه ثابت کردند که هم‌پای مردان نقش تاثیر گذاری در جامعه اسلامی و به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و دارند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار زنان در کانون خانواده، تاکید کرد: مهمترین نقش زن، همسری و مادری در چارچوب خانواده و تربیت نسل انقلابی و تربیت یافته برای سربازی امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه تربیت یافته نسلی انقلابی است.

فرمانده منطقه پنجم ندسا خاطر نشان کرد: با وجود آسیب های اجتماعی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم نقش جامعه زنان در کاهش و رفع معضلات اجتماعی حائز اهمیت است و لذا با برنامه ریزی درست و مناسب و شناسایی آسیب‌ها، می‌توان در جهت رفع آن اقدام کرد.

در طی این نشست از زحمات و تلاش های شبانه روزی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران توسط فرماندهی منطقه پنجم نیرو دریایی سپاه با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات