به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سخنرانی 3 نفراز وابستگان سپاه با موضوع کارکردهای سپاه و چرایی تخریب آن و همچنین تشکیل سپاه ،نقش سپاه در دفاع مقدس و نقش سپاه در جبهه مقاومت در ناحیه خلیل آباد برگزار گردید‌.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۲۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۹

علی قاسمیان رزمنده و جانباز دفاع مقدس با اشاره به تاریخچه تشکیل سپاه  گفت : کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته گویای این حقیقت است که این نهاد انقلابی و خدمتگزار در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله هوشمندانه با تهدید‌ها و فتنه‌های متنوع دشمن، همچنان با قدرت و قوت همه نقشه‌ها و طراحی‌های اتاق فکر دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی نموده و در این مسیر از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسد و گوش به فرمان ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ایثارگرانه به وظایف خطیر خود در دفاع از انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران خواهد پرداخت.

محمد سعادتمند رزمنده و جانباز دفاع مقدس نیز با اشاره به نقش سپاه و پاسداران در دفاع مقدس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اردیبهشت 1358 به عنوان یک نیروی محدود برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده بود، در طول جنگ تحمیلی به یک نیروی نظامی و دفاع نوین تبدیل شد و نیروهای پنج گانه آن شکل گرفت. نیروهای سپاه و بسیج نقش مؤثری در شکست ارتش بعث عراق داشتند و به همراه ارتش جمهوری اسلامی ایران از کیان نظام و کشور دفاع کردند و اجازه ندادند، دشمن به هیچ یک از خواسته های خود برسد.

محمد زاده اکبر رزمنده و جانباز مدافع حرم نیز با نقش سپاه در جبهه مقاومت پرداخت و خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی جبهه مقاومت را از کشورهای مختلف سامان داد. شهید سلیمانی الگوی دفاع مقدس را در جبهه مقاومت پیاده کرد.امروز سپاه و عملکرد درخشان آن بعنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت‌های مظلوم جهان برای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها