خبرهای داغ:
نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: معلمان جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند و در سال‌های اخیر با شیوع کرونا و انتقال آموزش‌ها به فضای مجازی، اجازه ندادند وقفه‌ای در فرایند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایجاد شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۱۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دارایی در ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش نهاوند ضمن تبریک پیشاپیش هفته معلم، اظهار کرد: معلمان در واقع جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند و در سال‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا و انتقال آموزش‌ها به فضای مجازی، خیلی بیشتر از ساعات موظفی خود وقت گذاشتند و با تولید محتوا در فضای مجازی، اجازه ندادند وقفه‌ای در فرایند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایجاد شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که از معلمان با عنوان «افسران سپاه پیشرفت کشور» یاد کردند، افزود: مسلماً ما نمی‌توانیم آن گونه که شایسته جایگاه معلمان است از زحمات آنان قدردانی به عمل آوریم؛ اما از همه ظرفیت‌ها برای گرامیداشت این هفته و اجرای برنامه‌های متنوع استفاده خواهیم کرد.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند با بیان اینکه قدرشناسی موجبات ارائه خدمت صادقانه را فراهم می‌سازد، ادامه داد: به طور قطع در هفته بزرگداشت مقام معلم شاهد ایجاد فضایی خاص در شهرستان خواهیم بود؛ زیرا آحاد جامعه به نقش حیاتی و انسان‌ساز معلمان و لزوم تکریم این جایگاه رفیع آگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از بندهای مهم سند تحول بنیادین، به عنوان مطالبه جدی مقام معظم رهبری است، گفت: این طرح توسط مجلس شورای اسلامی به صورت قانون درآمده است و دولت نیز به منظور جلب رضایت حداکثری معلمان عزیز، با نظرخواهی و جمع آوری پیشنهادات از ادارات سراسر کشور، در حال تدوین نگارش نهایی آیین‌نامه اجرایی است و به زودی شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

* نقش معلمان در شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان بسیار تاثیرگذار است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز با بیان اینکه ما در هر پست و هر جایگاهی که باشیم همواره مدیون زحمات معلمان عزیز هستیم، اظهار کرد: در اهمیت جایگاه معلمی همان بس که امام علی (ع) فرمودند «هر کس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است» و امام خمینی(ره) فرمود «معلمی شغل انبیاست».

سرهنگ علی مختاری با تاکید بر اینکه همه کسانی که به نحوی در حوزه تعلیم وتربیت فعالیت می‌کنند، کارشان بسیار بزرگ و ارزشمند است، افزود: نقش معلمان عزیز در شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان بسیار تاثیرگذار و مؤثر است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های به عمل آمده، در هفته معلم فضای سایبری استان در راستای بزرگداشت هفته معلم و کرامت معلمان عزیز، با تولید محتوا، عکس نوشته، هشتک‌گذاری و... پوشش کامل داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: سپاه نهاوند آمادگی کامل خود را برای برگزاری برنامه‌های مختلف و همچنین همکاری در اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم آموزش وپرورش اعلام می‌کند و انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها نیز در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات