اجرای نمایش خیابانی "قهرمان دوچرخه سوار" در مساجد شهر یاسوج/ اجرای عمومی نمایش "شب واقعه" در لنده

نمایش "قهرمان دوچرخه سوار" به نویسندگی هاشم خشت زر و کارگردانی رضا رفیعی توسط هنرمندان گروه تئاتر هلیا از در مساجد شهر یاسوج اجرا رفت.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۳۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط رعمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد: اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: نمایش "قهرمان دوچرخه سوار" نوشته هاشم خشت زر و کارگردانی رضا رفیعی به همت واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد تولید و در مساجد شهر یاسوج اجرا شد.
وی افزود: این نمایش از سری برنامه های تولیدی هفته هنر انقلاب است که در مساجد شهر یاسوج اجرا و مورد استقبال روزه داران و نمازگزاران قرار گرفت.
آیین تصریح کرد: از بازیگران نمایش " قهرمان دوچرخه سوار" می توان به پوریا خردمند، محمدباقر حیدری ، پرهام رفیعی، علی رستمیان، حجت الله سیدپور، سیده زرین کشاورز و غلامرضا لاهوتی نژاد اشاره کرد.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری با اشاره به عوامل صحنه در این نمایش گفت: هنرمندانی همچون وحید محمدخانی دستیار کارگردان، مهرانگیز ارجمند منشی صحنه، پروانه شیبانی طراح لباس، فیاض جلیل فر انتخاب موسیقی، احمد وجدان نژاد طراحی بروشور، پژمان امیرنژاد عکاس و فیلمبردار، طاهره اعلایی مدیرصحنه با گروه همکاری داشته اند.

اجرای عمومی نمایش "شب واقعه" در لنده
نمایش "شب واقعه" با نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی بمناسبت هفته هنر انقلاب به همت واحد نمایش حوزه هنری استان تولید و در شهر لنده اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد: اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش شب واقعه که توسط جوانان مسجد قمربنی هاشم(ع) لنده تولید شد روایتی است از شبی که آمریکا سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند.
وی افزود:این نمایش توسط چهار نوجوان اجرا شد که پیام اصلی آن با حرکات و گفتگوهای موجود در نمایش به مخاطب ارائه می گردد که این پیام اصلی بر محور"هریک از ما نوجوانان سردار سلیمانی هستیم و راه ایشان و همه شهیدان را ادامه می دهیم" بوده است .
آیین با اشاره به بازیگران این نمایش گفت: در این نمایش محمدامین خالقی، امیرحسین تقوی، صالح کرامت و احمدخالقی به ایفای نقش پرداختند.
وی در پایان با بیان عوامل صحنه گفت: در نمایش " شب واقعه" موسیقی حسین صدری، طراح لباس حمید ویسی، عکاس افضل خرمی، دستیارکارگردان فضل الله باقری بوده است.
این نمایش در مسجد قمربنی هاشم(ع) لنده بعد از نماز برای نمازگزاران اجرا شد.

اجرای نمایش خیابانی اجرای نمایش خیابانی اجرای نمایش خیابانی اجرای نمایش خیابانی اجرای نمایش خیابانی اجرای نمایش خیابانی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار