خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سلماس گفت: روز قدس نمادی از نفرت دنیای اسلام نسبت به استکبار است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۵۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی در گردهمایی فرهنگی که با حضور کارکنان سپاه سلماس در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس، روز انزجار و خشم نسبت به  صهیونیسم وتمامی مظاهر آن است، از این رو مراسم روز جهانی قدس، تنها آیینی تشریفاتی نیست، بلکه نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام علیه تمامی مظاهر صهیونیسم است.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف صهیونیسم ایجاد جنگ بین ملت هاست. صهیونیست امروز، برای پیشرفت خود، بین دولت های عرب دشمنی ایجاد می کند تا مشغول جنگ و برادرکشی شده، فکر دعوی مالکیت سرزمین های فلسطین را از سر دور کنند و در نتیجه رشد سیاسی که در سایه وحدت میسّر است بر ایشان مقدور نباشد.

رضایی  عنوان کرد: از طرف دیگر، بر اثر گرم ساختن میدان های مبارزه، اسلحه های خود را به فروش رسانده و ایشان را از نظر نیروی مالی و اقتصادی ضعیف کند، تا همیشه بدهکار باشند و به این ترتیب راه برای نفوذ دشمن باز باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس بیان داشت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامی، با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند، روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات