خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون:

بهترین مسیر برای هدایت و بهره برداری مسیر قرآن کریم است

امام جمعه شهرستان کازرون گفت: بهترین مسیر برای هدایت و بهره برداری انسان مسیر قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۵۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون در آئین محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون که به میزبانی مرکز آموزشی 07شهید قنبر ترابی در نمازخانه اش برگزار شد بیان نمود: قرآن بهترین مسیر برای همه راهها می باشد و بهترین الگوه برای سعادت یافتن عمل به قرآن کریم می باشد.
وی در این مراسم با قبولی طاعات و عبادات همه بندگان به درگاه الهی در ماه ضیافت الهی ادامه داد:ماه ماه قرآن است و این قرآن است که انسان را در مسیر رشد و تعالی الهی قرار می دهد و ماه رمضان بهترین فرصت برای استفاده از این نعمت الهی می باشد.
امام جمعه شهرستان کازرون با بیان آثار و برکات قرآن کریم برای انسان ها افزود: خداوند متعال در قرآن کریم در آیات مختلف در خصوص شب و قسم را یاد نموده و این که استفاده کردن به خوبی از شب دارای دستاوردهایی همچون سیر روحانی،آرامش روح و استراحت تن را به همراه خواهد داشت.
وی در محفل انس با قرآن کریم با دعوت از همه مردم برای راهپیمائی روز جهانی قدس افزود: ان شاءالله همه با هم در راهپیمائی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس که یادگار ارزشمند و حکیمانه امام خمینی (ره) در مسئله فلسطین و قدس شریف برای آزادگان جهان می باشد شرکت خواهیم کرد.
همچنین در این مراسم که با حضور فرماندهان و نیروهای ارتش،سپاه،نیروی انتظامی،بسیج،پیشکسوتان جهاد و شهادت کازرون برگزار شد قاری بین المللی قرآن کریم حاج رضا کارگر با تلاوت مجلسی قرآن کریم حاضرین را به فیض رسانید و در انتها به تعدادی از شرکت کنندگان که در مسابقه قرآن کریم شرکت نموده بودنند به رسم یادبود هدایائی اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها