خبرهای داغ:
حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه در جهت دعوت مردم استان سمنان به حضور در راهپیمایی روز قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۶۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت سرخه در دعوت مردم ولایتمدار استان سمنان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس 1401 بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان، یادآور ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام روز جهانی قدس است و چه زیبا این اقدام نمادین، شاخص حرکت امت اسلامی شد و نقطه‌ عطفی در بازیابی هویت اصیل فلسطین و قلب تپنده‌ آن، مسجدالاقصی گردید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای می‌فرماید: ما در جمهوری اسلامی مسئله فلسطین برایمان یک مسئله تاکتیکی نیست؛ یک استراتژی سیاسی هم نیست؛ مسئله عقیده است؛ مسئله دل است؛ مسئله ایمان است! از آن زمان که غده‌ چرکین صهیونیسم در سینه‌ خاورمیانه ریشه زد و قبله‌ نخست مسلمانان در زیر فشار چکمه‌های سربازان صهیون به اسارت رفت، مقدّرات کشورهای مسلمان منطقه عموماً در قبضه‌ قدرت اسرائیلیان قرار گرفت و اقدامات جنایتکارانه‌ آنان عزت و شرف مسلمانان را لگدمال نمود. لیکن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بساط توسعه‌طلبی‌های رژیم اشغالگر را برهم زد و موجی از بیداری را در امت اسلامی برانگیخت و روح پایداری و ایستادگی در برابر این رژیم را در کالبد ناامید و خسته مردم منطقه دمید.

اکنون حکومت صهیونیستی پس از ناکامی‌های بسیار در توسعه‌ قلمرو خود و محصور شدن در حلقه‌ نیروهای مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و غزه، بیش از پیش نگران آینده‌ خویش است و با جنگ روانی سعی در کنترل اوضاع دارد.

در روز جهانی قدس امسال با شعار وحدت امت اسلامی برای مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی، دل‌های مردم ایران و همه‌ امت اسلامی به آرمان فلسطین پیوند خورده و مسجدالاقصی همچنان در خاطره‌ها زنده و پاینده است.

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، شهدای محور مقاومت، بویژه شهید والامقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از همه مردم ولایتمدار، فرهنگیان، فرهیختگان و دانش آموزان استان سمنان جهت حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است (09/02/1401) دعوت به عمل می‌آوریم و از خداوند متعال پیروزی ملت مظلوم و شریف فلسطین را مسألت می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها