امامان جمعه اهل سنت تربت جام، ضمن محکوم کردن حوادث غم بار کشتار مردم بلاد اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آن را در منطقه، بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله روز قدس تاکید کردند.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۳۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام در گفت وگو با خبرنگار بسیج ضمن محکوم کردن حادثه‌ غمناک و تلخ کشتارمسلمانان توسط دژیم صهیونیستی اظهار کرد: کشتار مسلمانان توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین و سایر بلاد اسلامی قلب هر آزاده ای را به درد می آورد.

وی خاطرنشان کرد: یورش سربازان جنایتکار رژیم صهیونیستی وکشتار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین که درحال عبادت و نماز در مسجدالاقصی و دیگر مساجد حضور داشتند نشان از زبونی و زوال دشمنان اسلام است.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به اینکه باید فریاد عدالت خواهی مردم مظلوم فلسطین شنیده شود تا نصرت الهی شامل حال سایر مظلومان هم گردد ادامه داد: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که شهادت عده ای زیاد از مسلمانان را به همراه داشت خشم مردم فلسطینی را بیشتر نموده و برای پیروزی نهایی مصمم می شوند.

جامی الاحمدی با محکوم کردن حرکت ددمنشانه و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی از مردم آزادی خواه به خصوص مسلمانان سراسر جهان و بالاخص امت حزب الله شهرستان تربت جام برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

برخی کشورهای اسلامی غلام حلقه به گوش رژیم اسرائیل هستند

امام جمعه بخش پایین جام(سمیع آباد) با اشاره به فرازی از فرمایش امام راحل که هر مسلمانی یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزد این رژیم غاصب محو و نابود می شود گفت: مردم با شرکت و حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواهد زد.

مولوی امان الله برزگر افزود: مردم مسلمان قدس شریف که بیش از 70 سال زیر چکمه سربازان رژیم غاصب صهیونیستی دل هر آزاده خواهی را به درد می آورد.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی غلام حلقه به گوش رژیم کودک کش اسرائیل هستند و در شرایطی که جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم قدس و سایر بلاد اسلامی نیاز به وحدت، اتحاد و انسجام دارند در اقدامی شرم آور به دنبال به رسمیت شناختن این رژیم غاصب وعادی سازی روابط هستند.

مولوی برزگر تصریح کرد: امروز باید همه بلاد اسلامی از رهبر معظم انقلاب این طلایه دار وحدت و آزاد مردم جهان اسلام که با هدایت های مدبرانه در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده است و تمام نقشه های شوم آنان را در منطقه خنثی کرده است تبعیت و حمایت کنیم چرا که به نص قرآن کریم دشمن اصلی مسلمانان یهود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها