خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور در راهپیمایی روز قدس اهواز:
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در راهپیمایی روز قدس اهواز گفت: قدس بزودی آزاد و آرزوی مسلمین محقق خواهد شد
کد خبر: ۹۴۲۸۹۴۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

به گزارش بسیج، سردارحسن شاهوارپور روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روز قدس روز اسلام است و این سخن امام خمینی(ره) است ، در این روز همه مسلمانان باید شعار آزادی فلسطین سر دهند ، ملت مانیز همیشه در صحنه حضور داشته و پشتیبان ملت فلسطین است.

وی باشاره به اینکه اسراییل جنایتکار است افزود: مردم فلسطین مظلومند و به امیدخدا، قدس بزودی آزاد و آرزوی مسلمانان محقق خواهد شد.

 

استاندار خوزستان: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

صادق خلیلیان نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسئولان باید به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهند و در جهت رفاه حال مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس روزی است که ملت ایران در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفین جهان و بر علیه استکبار جهانی قیام می‌کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر پیوند خود با فلسطین را نشان دادند، گفت: امیدواریم به زودی شاهد روزی باشیم که اسرائیل نابود و فلسطینیان به خانه‌های خود برگردند همچنین استکبار جهانی مغلوب و ملت‌های مظلوم دنیا به حق خود برسند.

وی افزود: مردم خوزستان به ویژه اهواز امروز با زبان روزه به خیابان‌ها آمدند و ثابت کردند در پیوند با نظام حضور فعالی در صحنه دارند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

خلیلیان گفت: به طور قطع مسئولان و دولت انقلابی در جهت حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش می‌کنند تا شاهد رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها