خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب گفت: سیاست استکبار جهانی کم رنگ کردن مساله فلسطین است از این رو حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت اسلامی یک وظیفه بزرگ است.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۵۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام «مجتبی فاطمی‌نسب» در تجمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مقابل مسجد جامع گیلانغرب، افزود: اولویت ما در این زمان به پا خواستن علیه استکبار جهانی است، زیرا که خداوند در قران وعده حمایت داده است.

وی اظهار داشت: ملت های مسلمان اگر دچار تردید نشوند صبر و تقوا پیشه کرده و متحد باشند، نقشه های دشمنان به آن ها ضرر و زیانی نمی رسانند.

امام جمعه گیلانغرب گفت: صبر به معنی دست روی دست گذاشتن نیست بلکه به معنی این است که مسیر را گم نکنیم، مبازره با استکبار را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب اضافه کرد: برخی از مردم می گویند چرا باید از مظلومیت دیگر جوامع حمایت می‌کنیم؟ هدف انقلاب از بین بردن استکبار و حمایت از مظلوم است.

وی ادامه داد: امروز ما در جنگ واقعی هستیم، جنگ امروز جنگی چندجانبه در ابعاد مختلف اقتصادی، رسانه ای و هجمه نظامی است و این جنگ فقط جنگ گلوله و آتش نیست، برای این جنگ هم باید با بصیرت و آگاهی وارد میدان جنگ شویم.

وی گفت: جنایات و ظلم اسراییل و امریکا و همپیمانانشان وسیع ترین جنایات در سده اخیر است.

امام جمعه گیلانغرب افزود: برخی از کشور ها به دلیل ترس از کدخدا و غربی ها تن به توافق با اسرایل می دهند و در کشور های هم مرز با ایران، آمریکا دست به توطئه می زند ولی سبزقامتان سپاه پاسداران همیشه نقشه های این شیطان بزرگ را برآب می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: باید فضای جامعه را با بصیرت پر کنیم و مساله فلسطین امروزه نقطه عطفی است برای نشان دادن وحشی گری های جبهه شیطانی آمریکا و اسراییل است.

وی ادامه داد: پادوهای این رژیم در کشورها که در حال شبهه پراکنی هستند بدانند همه مردم انقلابی ایران در مقابل توطئه های شما می ایستند و به برکت وجود سربازان گمنام امام زمان(عج) وجودیت اسراییل در کمتر از ۲۵سال دیگر از بین خواهد رفت.

راهپیمایان روز جهانی قدس در گیلانغرب امروز هم صدا با سایر مسلمانان جهان از مسیر میدان ۲۲بهمن تا میدان توحید در درب مسجد جامع این شهر با شعارهای کوبنده ضد استکباری علیه ظلم و ستم و جنایات های رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند و پس از راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت شد.

ارسال نظرات