منابع خبری شامگاه جمعه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین ارئیل در شمال کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۵۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، منابع خبری شامگاه جمعه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین ارئیل در شمال کرانه باختری خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که درپی کشته شدن یکی از عناصر حفاظت این شهرک صهیونیست نشین در این تیراندازی، نظامیان صهیونیست ورودی منطقه سلفیت را بستند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این تیراندازی هنوز خاتمه نیافته و جستجوی عاملان تیراندازی همچنان ادامه دارد.

منابع خبری گزارش دادند که در این تیراندازی که توسط دو فلسطینی صورت گرفت یک نگهبان امنیتی شهرک صهیونیست نشین ارئیل کشته شده است.

رئیس دفتر شبکه خبری المیادین در فلسطین اشغالی گفت: شهرک صهیونیست نشین ارئیل به شدت تحت حراست قرار دارد و نگهبان صهیونیست از فاصله صفر کشته شده است. رسانه‌های عبری همچنان در مخابره این حادثه سردرگم هستند.

وی همچنین انتخاب یک شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری برای انجام عملیات را چالشی بزرگ برای نظامیان اشغالگر اسرائیل برشمرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نگهبان امنیتی که براثر تیراندازی در ورودی شهرک صهیونیست نشین ارئیل زخمی شده بود به یکی از بیمارستان‌ها منتقل گردید، اما براثر شدت جراحات وارده جان باخت.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که دو جوان فلسطینی در ورودی شهرک صهیونیست نشین ارئیل به سمت این نگهبان امنیتی تیراندازی کردند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین با تبریک این عملیات قهرمانانه، از آن به عنوان واکنش طبیعی و مشروع علیه تروریسم شهرک نشینان و دشمن صهیونیستی یاد کردند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات شهرک صهیونیست نشین ارئیل را نشانگر شعله ور بودن قیام در تمام کرانه باختری برشمرد.

وی تصریح کرد: عملیات ارئیل نشان می‌دهد که اقدامات رژیم اشغالگر در مقابل اصرار جوانان فلسطینی برای مقابله از هم فرو می پاشد.

ارسال نظرات