راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه دار با سخنرانی حجت الاسلام خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار گردید .
کد خبر: ۹۴۲۹۰۹۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه دار، خانواده معظم شهدا، مسئولین و بسیجیان بخش جبالبارز جنوبی در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان و با سخنرانی حجت الاسلام خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار گردید .

حجت الاسلام خالصی ضمن آرزوی قبولی طاعت و عبادات مردم روزه دار بخش جبالبارز جنوبی در ماه مبارک رمضان و تقدیر وتشکر از حضور پرشور مردم گفت: روز قدس متعلق به خداست که مسلمانان را یاری کرده است و امروز جوانان جبهه مقاومت در حال مبارزه هستند و حمایت از انتفاضه آنها یک تکلیف و مأموریت انقلابی است

 

این مقام مسئول گفت: روز قدس موجب وحدت و نزدیکی امت اسلامی شده است و مقاومت امروز به مرحله ای رسیده که هیمنه پوشالی گنبد آهنین را در هم شکست و می بینیم موشک های جبهه مقاومت ضعف و ناکارآمدی این گنبد را آشکار ساخته است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد و مبارزه تا پیروزی ادامه خواهد داشت افزود : با درایت مقام معظم رهبری مدظله العالی نیروی قدس برای پیش قراولی در مبارزه و جبهه مقاومت بنیانگذاری شد که شهید سلیمانی پرچمدار این عرصه بود .

حجت الاسلام خالصی خاطر نشان کرد: همه ما باید خادم ملت و مردم باشیم و عدالت، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را در سرلوحه کارهای خود قرار بدهیم

ارسال نظرات