استاندار سیستان‌وبلوچستان در بازدید از کارخانه شیر و لبنیات، لوله و صنایع آلمینیومی، گفت: هیچ شغلی شریف‌تر از کارگری نیست و ما باید هم به لحاظ معیشتی و هم به لحاظ حقوق و مزایا از آنان حمایت کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۳۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حسین‌مدرس خیابانی، استاندار سیستان‌وبلوچستان  در بازدید از کارخانه شیر و لبنیات، لوله و صنایع آلمینیومی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس که هم نشانگر قدرت و هم نمایانگر وحدت در استان بود اظهار کرد: در آستانه روز جهانی کارگر هم اینک در شهرک کارگاهی زاهدان ۷۰۰ واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند که برای سه هزار نفر از جوانان این استان اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: این واحد کارگاهی این قابلیت را دارد که با توسعه صنایع تولیدی ظرفیت عظیمی را ایجاد کند که البته ۵۲ واحد تولیدی جدید احداث شده و در حال واگذاری است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: امروز ما معنی و ترجمان شعار سال در بحث تولید و اشتغال‌آفرینی را به عینه مشاهده می‌کنیم به طور مثال این واحد تولیدی در طرح آبرسانی مشارکت کرده است، طرحی که حدود ۲ هزار روستای استان از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند‌.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ که خواهیم داشت تولید واحد تولیدی لوله که هم‌اینک در آن قرار داریم در طرح جهاد آبرسانی بکارگیری می‌شود.

مدرس خیابانی با تأکید بر استفاده از تولیدات داخل استان بیان کرد: امیدواریم با اضافه کردن خط تولید جدید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های تولیدی داخل استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: از واحد تولیدی لبنیات بازدید کردیم که شاید یکی از عمده‌ترین مشکلات آن تامین شیرخام بود لذا این مشکل در دستور کار مسئولان استان قرار گرفت تا بتوانیم با افزایش ظرفیت دامداری‌ها این واحد تولیدی نیاز خود را تامین کرده و سایر واحد‌های فراوری ما کمبود شیر خام نداشته باشند.

این مسئول بیان کرد: به همه دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌کنم تا نیازمندی‌های خود را از تولیدات داخل استان تامین کنند.

وی بیان کرد: قرار شد به سرعت مجوز‌های لازم برای راه اندازی واحد بسته‌بندی برای کارخانه تولیدی لبنیات گرفته شود تا بتوانیم نیاز استان را در داخل تامین کنیم.

مدرس خیابانی با تاکید بر تامین نیاز کالا‌های اساسی در داخل استان ادامه داد: تلاش می‌کنیم با تولید مرغ، شکر و روغن در داخل استان به خودکفایی برسیم.

وی ادامه داد: هیچ شغلی شریف‌تر از کارگری نیست و ما باید هم به لحاظ معیشتی و هم به لحاظ حقوق و مزایا از آنان حمایت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات