خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام 2 باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و گفت: در این ارتباط 62 قبضه سلاح جنگی کشف شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۷۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد:در تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت 2 باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان‌ اهواز مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی محل اختفاء و تردد 3 نفر از عناصر اصلی این باندها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی 2 عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک‌دستگاه خودرو توقیف شد، تصریح کرد: از دستاوردهای این عملیات‌ها کشف تعداد 62 قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه کلاشینکف به همراه 122 تیغه خشاب می‌باشد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، عنوان داشت: ان‌شالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

انتهای ‍ پیام/م

ارسال نظرات
پر بیننده ها