خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: نظر به پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری، تکمیل پروژه‌ها و ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی استان اهمیت بالایی دارد.
کد خبر: ۹۴۲۹۳۴۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

محمد خانچی در دومین جلسه کمیسیون اجرایی آئین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان اظهار کرد: در آخرین جلسه وزارت کشور با موضوع اربعین حسینی (ع)، حضور حداقل ۵ میلیون نفر در این راهپیمایی بزرگ پیش بینی شد؛ بنابراین باید همه نقاط پرحادثه در همه محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی استان شناسایی و حداقل تا مردادماه سال جاری رفع شوند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری، تکمیل پروژه‌ها و ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی خوزستان اهمیت بالایی دارد و همین دلیل محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی که اعتبارات تکمیل و ایمن سازی آنها در سفر رئیس جمهور به خوزستان لحاظ شده است، احصا شد و برای در کوتاه‌ترین زمان مشکل اعتباری دیگر محورها رفع خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: اربعین حسینی (ع) یک ظرفیت است که می‌توان به عنوان کمیته زیرساخت اربعین پروژه‌های مورد نیاز را تعریف کرد و برای تخصیص اعتبار و اجرا به وزارت کشور ارائه داد.

خانچی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن اربعین حسینی (ع) در فصل گرما، پیش بینی می‌شود که بیشتر ترددها در شب باشد و به همین دلیل ایجاد روشنایی در همه محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی خوزستان در دستور کار باشد و تراکم روشنایی در محورهای نزدیک به پایانه‌ها بیشتر شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوعات ترافیکی باید فرمانداران نسبت به این موضوعات حساس‌تر باشند تا پروژه‌هایی را در این زمینه تعریف کنند و برای اجرا ارائه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها