مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی با نیازسنجی و شناسایی محرومیت‌های مناطق مختلف استان می‌توانند با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های دولتی، محرومیت‌زدایی را تسریع نمایند.
کد خبر: ۹۴۲۹۳۷۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

آمادگی سپاه برای آبرسانی به ۵۵۴ روستا/۳۵ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، عباس نوظهور در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان اردبیل  اظهار کرد: گروه‌های جهادی با نیازسنجی و شناسایی محرومیت‌های مناطق مختلف استان، می‌توانند با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های دولتی، محرومیت‌زدایی را تسریع کنند.

وی از اختصاص اعتبارات محرومیت‌زدایی در ردیف بودجه دستگاه‌های دولتی خبر داد و افزود: هر یک از دستگاه‌ها می‌توانند با منابع و اعتباراتی که در اختیار دارند در کاهش مسائل و مشکلات مردمی نقش ایفا کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: همراهی و همکاری با گروه‌های جهادگر و کاروان سلامت و محرومیت‌زدایی به مراتب در افزایش رفاه و آسایش مردم مناطق محروم تاثیرگذار خواهد بود.

نوظهور با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در منطقه فعالیت می‌کنند، تشریح کرد: بسیج سازندگی به عنوان پشتیبان در جهت هم‌افزایی و برنامه‌ریزی‌های دقیق برای هزینه‌کرد این اعتبارات در مناطق محروم و کاهش مشکلات مردم در عرصه مختلف از جمله بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی و بسترسازی و حمایت از فعالیت های تولیدی اقدام می‌کند.

آمادگی سپاه برای آبرسانی به ۵۵۴ روستا

شکر عبدی، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان نیز اظهار کرد: بسیج و سپاه در کنار مردم بوده و یک نیروی مردمی و برگرفته از بطن مردم و فرزند این انقلاب می‌باشد که همیشه در کارهای عام‌المنفعه و خدمات‌رسانی به مردم پیشتاز و منشا خیر و برکت است.

وی گفت: سپاه و بسیج آمادگی دارد عملیات آبرسانی و لوله‌کشی به ۵۵۴ روستا را در عرض سه سال انجام دهد و در هر حال اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اقناعی در جهت استفاده درست از منابع مخصوصا منابع آبی ضروری است.

ساماندهی ۳۵ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی

رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی در استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: آینده کشور با فرهنگ‌سازی، امیدآفرینی و تربیت‌ نیروهای جهادی با ترویج دانش و علم و آگاهی‌دهی به نقاط مختلف کشور و روستاها روشن است.

وی با تاکید بر اینکه اردبیل برای توسعه و پیشرفت به حرکت جهشی و تحول‌آفرین نیاز دارد، بیان کرد: قانون برخی از ادارات مانع پیشرفت است و گروه‌های جهادگر با کاهش بروکراسی‌های اداری به کمک دستگاه‌های دولتی می‌رسند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: گروه‌های جهادی یک ظرفیت بزرگ است که به رایگان در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار دارد و اگر مسؤولی به دنبال جلب رضایت مردم است استفاده از این پتانسیل و ظرفیت در تحقق این هدف، نقش پررنگی دارد.

ارسال نظرات