حجت الاسلام تقی پور:

تلاوت یک مرحله انس با قرآن است و در کنار قرآئت باید تدبر کرد

برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین علی تقی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با حضور کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان درگز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۳۸۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور کارکنان پایور با سخنرانی حجت الاسلام علی تقی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه درگز برگزار شد.


حجت الاسلام تقی پور در این جلسه گفت: تلاوت یک مرحله انس با قرآن است و در کنار قرآئت باید تدبر کرد چرا که راه درک شب قدر قران است و اینکه برخی ایمانشان با قران زیاد می‌شود به علت همین تدبر در قرآن است.

در کتاب کافی شریف مسئله حق تلاوت قرآن عالی بیان شده است. امام صادق(ع) فرمودند روز قیامت وقتی وارد عرصه حساب می‌شویم  سه دفتر را مقابل ما باز می‌کنند باز میکنند در یکی نعمت خداست در دیگری حسنات ماست و دفتر دیگر تلاوت  و تدبر در قرآن است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص گره گشایی قرآن کریم از مشکلات مادی و معنوی حجت الانسان‌ها، افزود: به فرموده معظم له مشکلات هرجامعه‌ای باقرآن حل میشود و قرآن همواره راه حل زندگی بشر را به فرزندان آدم آموخته در حالیکه این وعده قرآن است و محقق نیز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار