خبرهای داغ:
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ،فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد، سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی و جمعی از مسئولین و فرماندهان بسیج دانش آموزی شهرستان با حضور در آموزش و پرورش و با ارج نهادن به زحمات تمامی فرهنگیان و معلمان شهرستان نجف آباد، هفته معلم را گرامی داشتند .
کد خبر: ۹۴۲۹۴۶۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در این دیدار، فرمانده سپاه ، حیات یک تمدن را وابسته به فرهنگ آن ملت دانست و افزود : تمامی جنگ ها برای نابودی فرهنگ و تمدن یک ملت صورت می گیرد .

مغزهای جوانان ما در دست معلمان است و فرهنگیان ، همان گونه که در تمامی عرصه های انقلاب و دفاع مقدس ، نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند در این جنگ  که جنگ نرم است نیز وظیفه دارند جوانان و نوجوانان ما را آگاه سازند تا در مقابل دشمن بایستند و او را شکست دهند.

سرهنگ نوابی  با تجلیل از استاد شهید مطهری ، افزود : شهید مطهری در هر کجا که نیاز بود برای دفاع از اسلام حضور پیدا کرد و امروز ضرورت دارد معلمان با تأسی از استاد مطهری ، در عرصه فرهنگ حضور مؤثر و نقش آفرین داشته باشند .

در ادامه مدیر آموزش  وپرورش  جناب اقای موسوی زاده ضمن تشکر از حاضرین  گفت: در خصوص سندتحول بنیادین((معلم، دانش آموز و مدرسه)) ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند، نگاه ویژه دولت ، بیش از تمام دستگاه های اجرایی بر آموزش و پرورش است؛ بر همین اساس، نگاه مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت باید بر «مدرسه، معلم و دانش آموز» متمرکز باشد تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت های عظیم در اجرای سندتحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب که هر دو از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، گام های مؤثری برای رسیدن به هدف مطلوب برداریم.

در پایان با تقدیم لوح سپاس توسط فرمانده سپاه شهرستان نجف آباد  از مدیر آموزش و پرورش به مناسبت  فرارسیدن هفته معلم  تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها