تبریز- تعدادی از مسئولان بسیج رسانه آذربایجان شرقی و اهالی رسانه به مناسبت روز معلم با ناصر شهابی؛ جانباز معلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۲۹۸۴۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این جانباز معلم در این دیدار با اشاره به حضور خود در دوران دفاع مقدس، گفت: پس از چندین بار تلاش برای رفتن به جبهه بالاخره آذر ۶۵، زمانی که کلاس دوم دبیرستان بودم توانستم در کسوت بسیجی به جبهه اعزام شوم.
ناصر شهابی افزود: پس از حضور در عملیات های کربلایی چهار و پنج، در منطقه هورالعظیم از ناحیه چشم دچار مجروحیت شدم که در اثر آن چشمم تخلیه شد و حتی اعزام به انگلیس برای درمان هم اثری نکرد.

وی در ادامه به برخی بی مهری ها از سوی مسئولان و مردم اشاره و بیان کرد: متاسفانه ارزش ها امروز در جامعه کمرنگ شده است به طوری که متولیان خود جامعه ایثارگری هم به مشکلات این قشر بی توجه هستند.

ظهر ۱۲ اردیبهشت و دیدار اهالی رسانه آذربایجان شرقی با جانبازی معلم

ظهر ۱۲ اردیبهشت و دیدار اهالی رسانه آذربایجان شرقی با جانبازی معلم
این معلم جانباز ادامه داد: از قدیم همین طور بوده است و ما گلایه ای نداریم و پشیمان از رفتن خود به جبهه و جانبازی نیستیم جراکه نیت ما فراتر از این بوده و برای آن امروز هم حاضریم جانفشانی کنیم.
وی یادآور شد: امروز باید مسئولان مانند فرماندهانی چون مهدی باکری که حساسیت خاصی به بیت المال داشت در حفظ بیت المال و نظام تلاش کنند و قطعا بی توجهی آسیب ها و پیامدهای سنگینی برای جامعه دارد که یکی از آن ها همین اختلاس هاست که نباید باشد ولی هراز گاهی شاهد آن هستیم.

جواد بیام زاده؛ سرپرست بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز در ادامه هدف از این دیدار را تجدید دیدار و ادای احترام به ساحت ایثارگران عنوان کرد.

ظهر ۱۲ اردیبهشت و دیدار اهالی رسانه آذربایجان شرقی با جانبازی معلم

ناصر شهابی جانباز ۷۰ درصد و متولد سال ۱۳۴۸ در مراغه است که در ۱۷ سالگی به عنوان نیروی بسیجی به جبهه اعزام و در عملیات های کربلای چهار و پنج شرکت کرد و پس از آن در منطقه «هورالعظیم» بر اثر اصابت ترکش از ناحیه دو چشم مجروح شد.

وی پس از بازگشت از جبهه و با وجود مجروحیت در دبیرستان مختص نابینایان دوره متوسطه را به پایان رسانید و از آن با قبولی در رشته فلسفه وارد دانشگاه شد و اکنون  معلم مقطع متوسطه برای روشندلان است.

ارسال نظرات