سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پیامی روز معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۲۹۸۸۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پیامی روز معلم را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

  بسم الله الرحمن الرحیم 

فرارسیدن سالروز شهادت فیلسوف گرانقدر استاد #شهید_مرتضی_مطهری (ره) و روز #معلم فرصتی است برای گرامیداشت و تجلیل از مقام والای معلمان شریف و مومن که با اراده و عزم جهادی از سنگرهای دوران دفاع مقدس تا سنگرهای تربیتی و آموزشی امروز ، در جهت شکوفایی و رشد ابعاد علمی و اخلاقی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تلاش و مجاهدت نموده اند.

بی شک تحقق اهداف و آرمانهای نظام اسلامی از تعلیم و تربیت نسل جوان به عنوان نیروی پیش برنده کشور نشات گرفته و در گام دوم انقلاب ، آموزش و پرورش نقش ویژه ای برای پاسداری از هویت ایرانی اسلامی نسلهای آینده ایفا نموده و معلمان بسیجی و متعهد نیز با جهاد تبیین نقش ارزنده ای در مقابله با تهاجم فکری و روانی دشمنان بر عهده دارند. 

اینجانب با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان؛ فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ، سالروز شهادت مظلومانه استاد دانشمند شهید مرتضی مطهری(ره) که در نیروهای مسلح به هفته #عقیدتی_سیاسی نامگذاری شده است را به محضر خانواده بزرگ و نجیب معلمان در آموزش و پرورش ، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج ، دانش آموزان عزیز و همه دست اندکاران عرصه تعلیم وتربیت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظرات