سردار ذوالقدر:

معلمان پناه جامعه هستند/ مدرسه بهترین بستر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) تهران با اشاره به معلمان که قشر مورد اعتماد و پناه جامعه هستند گفت: نقش معلم فراتر از نوشته‌های کتاب‌ها، رسانه‌ها و تریبون‌ها است و اندیشه ها، عقیده ها و سیاست های هر جامعه توسط ایشان طرح ریزی می شود.
کد خبر: ۹۴۲۹۸۸۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) تهران در این دیدار به نقش پررنگ معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس معلمان هم با حضور جبهه و در سنگر دفاع  و هم تبیین انقلاب و تربیت جوانان برای حضور در عرصه های جهاد فی سبیل ا... نقش بنیادینی داشت و دارد و قطعاٌ حضور آنها در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: ما هم اکنون با یک جنگ نرم رو به رو هستیم و علی رغم ظرفیت‌های بسیار بالایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اما نظام سلطه در جنگ نرم همواره واقعیت ها را وارونه منعکس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمان قشر مورد اعتماد و پناه جامعه هستند و مسیر تعالی جامعه را پی ریزی می‌کنند، از جریان ساز بودن مقام معلم گفت و افزود: نقش معلم فراتر از نوشته‌های کتاب‌ها، رسانه‌ها و تریبون‌ها است و اندیشه ها، عقیده ها و سیاست های هر جامعه توسط ایشان طرح ریزی می شود.

وی عنوان کرد: اگر در کار معلم ریل گذاری صحیح صورت بگیرد با وجود همه مشکلات می تواند همواره در مسیر صحیح حرکت کند و همه ناملایمتی‌ها را با توجه به اهداف والای خود ندید بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار