خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گفت: در ادامه خدمات رسانی و محرومیت زدایی سپاه در استان، امسال 486 روستا در سطح استان با تفاهم نامه منعقد شده بین سپاه نینوا و آب و فاضلاب از آب شرب بهره مند خواهند شد
کد خبر: ۹۴۳۰۱۷۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان اظهار داشت: در ادامه خدمات رسانی و محرومیت زدایی سپاه در استان، امسال  حدود 486 روستا در سطح استان با تفاهم نامه منعقد شده بین سپاه نینوا و آب و فاضلاب از آب شرب بهره مند خواهند شد.

وی افزود: سپاه نینوا استان گلستان در سال 1401، با مشارکت و حضور مستقیم قرارگاه پیشرفت و آبادانی و همچنین بسیج سازندگی، آبرسانی به 79 روستای محروم استان را بر عهده خواهد داشت .

فرمانده سپاه نینوا اذعان داشت: همچنین با تفاهم نامه منعقد شده بین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و آب و فاضلاب استان، 407 روستای استان که با معضل آب شرب مواجه هستند آبرسانی صورت خواهد گرفت و سپاه نینوا معین قرارگاه خاتم در استان می باشد.

ملک شاهکوهی در پایان خاطرنشان کرد: در سال 1401 با همکاری سپاه و اداره آب و فاضلاب، پروژه آبرسانی به 486 روستای استان گلستان انجام خواهد شد و در مجموع حدود 500هزار نفر از آب شرب بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها