مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت سال روز تأسیس این سازمان از اجرای نزدیک به ۲۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۱۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خلیل رفعتی گفت: ۱۹۳ پروژه محرومیت‌زدایی در سال گذشته در سراسر استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است که برای نمونه در این زمینه می‌توان به ساخت ۶۰۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت نیروی دریایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان و تحویل به آن‌ها اشاره کرد.

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های آسفالت در معابر، روستا‌ها و مناطق محروم و جاده بین مزارع، آبرسانی به مناطق کم برخوردار، رزمایش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر اقداماتی است که بسیج سازندگی استان بوشهر در سال گذشته در قالب پروزه‌های محرومیت‌زدایی در سراسر این استان انجام داده است.

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر

این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: امسال نزدیک به ۲۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت این هفته در استان بوشهر برگزار می‌شود که مهم‌ترین این برنامه‌ها، اجرای رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی و تجلیل از گروه‌های جهادی برتر است که شنبه ۱۷ اردیبهشت با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» و با پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور آغاز می‌شود.

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: این رزمایش در استان بوشهر روز شنبه ساعت ۰۸:۳۰ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام و جمعی از مدیران کل این استان در حسینیه عاشقان ثارالله آغاز می‌شود.

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر

سرهنگ رفعتی اضافه کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در سطح استان، تجلیل از خادمین مسکن ساز، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و اجرای پروژه‌های آسفالت و مسکن نیازمندان در برخی شهرستان‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شاخصی است که قرار است در هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر اجرایی شود.

وی یادآور شد: کلنگ‌زنی ساخت ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان و گناوه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که قرار است در هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر انجام شود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی بوشهر به آمار گروه‌های جهادی این استان نیز اشاره کرد و گفت: اکنون یک هزار و ۲۶۰ گروه جهادی در سراسر استان بوشهر در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند که اغلب از جوانان در قشر‌های گوناگون جامعه هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات