جانشین سپاه الغدیر یزد بیان کرد: امروز یکی از وظایف اصلی که بسیج برای خو دتعریف کرده است خدمت بی‌مزد و منت به مردم است.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۲۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در رزمایش جهادگران فاطمی در یزد گفت: در جنگ نرم دشمن، رسانه یکی از ابزار‌های بسیار مهم محسوب می‌شود و اصحاب رسانه در این نبرد رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: البته باید توجه داشته باشیم که عملکرد ما در این زمینه فقط تدافعی و واکنشی نباشد و خودمان از قبل نقشه‌ها و طراحی‌های دشمن را بشناسیم و بصورت فعال عمل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: امروز یکی از اصلی‌ترین نقشه‌های دشمنان، تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است و در این زمینه و جهت مقابله با این طراحی دشمن، اصحاب رسانه می‌توانند بسیار موثر باشند.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در تبیین حقایق و واقعیت‌ها به قدری باید خوب کار کنند که امکان جابجا کردن جای شهید و جلاد توسط دشمنان وجود نداشته باشد که اگر خوب عمل نکنیم این اتفاق همانند گذشته تکرار می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و طبق فرامین امامین انقلاب، بر اساس شرح وظایفی که دارد در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده است و اقدامات خوبی را نیز انجام داده است و البته ورود بسیج به حوزه‌های مختلف بر اساس نیاز جامعه است.

جانشین سپاه الغدیر یزد بیان کرد: امروز یکی از وظایف اصلی که بسیج برای خود تعریف کرده است خدمت بی‌مزد و منت به مردم است به طوری که بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی سازماندهی شده‌اند برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم عزیز و برزگوار و هر جا هم که نیاز بوده بسیجیان پیشگاه در این عرصه بوده‌اند.

زارع کمالی اضافه کرد: به عنوان مثال در جریان همین سیل که چند روز قبل اتفاق افتاد، اولین گروه‌های که به کمک مردم شتافتند همین گروه‌های جهادی و بسیجی بودند آن هم قبل از اینکه دستگاه‌ها اجرایی و دولتی وارد صحنه شوند و تا آخرین لحظه هم در صحنه خواهند بود.

وی ادامه داد: در جریان شیوع بیماری کرونا نیز در اوضاع سخت ابتدایی شیوع ویروس که فضای سختی بر کشور حاکم بود و خیلی‌ها حتی از بیرون آمدن از منزل هم بیم داشتند، عزیزان بسیجی در خط مقدم خدمات‌رسانی بودند.

جانشین سپاه الغدیر یزد تأکید کرد: یکی از وظایف بسیج، هدایت جوانان به سمت خدمات‌رسانی است و بیش از ۹۰۰ گروه جهادی در حال حاضر در استان یزد فعال هستند که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

زارع کمالی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌هایی که در دستور کار داریم تأمین آب برای ۵۸ روستا در شهرستان‌های مختلف استان یزد است که شامل خط انتقال آب، ساخت مخزن و ایستگاه پمپاز است که امیدواریم با مدیریت خوب استاندار محترم بتوانیم مشکل کمبود آب این روستا‌ها را حل کنیم.

وی یادآور شد: ساخت مسکن برای محرومین با کمک کمیته امداد بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد در این زمینه امضا شده است و بحث ساخت ۱۰۰ مسکن طی دو سال آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات