خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ حسینیانی گفت: با تشکیل ۴۵ تعاونی و ۲ هزار و ۳۹۱ کارگاه برای ۸ هزار و ۸۲۴ نفر شغل پایدار ایجاد شده و با بهره گیری از ۱۳ تسهیلگر تعداد ۴۲۷ صندوق نیز با عضویت ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر راه اندازی و فعال شده است.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۴۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،جهادگران بسیج سازندگی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی با آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

 

سرهنگ امیرعلی حسینیانی مسوول سازمان بسیج سازندگی استان در این دیدار عنوان کرد: بسیج سازندگی در سال ۷۹ بنا به فرموده رهبر انقلاب متولد شد و روزی که فرمان تشکیل بسیج سازندگی صادر شد در کل کشور ۵۰ گروه جهادی وجود داشت.

 

وی گفت: اکنون با گذشت بیش از ۲ دهه با سرپرستی سپاه انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین این تعداد هزار برابر شده است. به گونه‌ای که در استان قزوین هزار و ۱۷۰ گروه جهادی مشغول فعالیت بوده و بالغ بر ۲۲ هزار نفر بسیجی در این گروه‌ها سازماندهی شده‌اند.

 

این مسئول تاکید کرد: دو مأموریت ما در شهر احداث مرکز درمان ناباروری و احداث مرکز دیالیز ۲۵ تختخوابی تاکستان است که این عملیات نیز به خوبی اجرا و با کمترین اعتبار و بهترین کیفیت اسفندماه سال گذشته به بهره برداری رسید.

 

سرهنگ حسینیانی در پایان گفت: مأموریت ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان است که این اقدامات نیز با کمترین هزینه و به صرف و همچنین با کیفیت انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها