خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بسیجیان و گروه های جهادی در محل سپاه رازوجرگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۲۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، خداپور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رازوجرگلان در این رزمایش با اشاره به هماهنگی و هم افزایی گروه های جهادی گفت: گروه‌های جهادی در همه عرصه‌ها از جمله ساخت مسکن محرومین، مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بهبود بیماران، حوادث غیرمترقبه و محرومیت‌ زدایی نقش‌آفرینی می کنند.

سرگرد قویدل فرمانده سپاه شهرستان رازوجرگلان نیز در این رزمایش با اشاره به توان و ظرفیت بالای گروه های جهادی، بر حضور نیروهای جهادگر در کنار دیگر دستگاه ها جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و رونق کسب و کار مردم تاکید کرد.

سرگرد قویدل در ادامه با بیان اینکه بسیج با حضور آگاهانه در همه عرصه‌ها كارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، افزود: اقداماتی از جمله فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و درمان و ... از جمله عرصه‌های فعالیت این گروه‌های جهادی است.

قویدل در پایان افزود؛ بسیج سازندگی در حوزه های مختلف به ویژه در حوادث و توزیع بسته های معیشتی همیشه پیشگام بوده و وظیفه ایمانی خود را به نحو احسن انجام داده است و این جهادگران با کمترین امکانات و هزینه، بیشترین خدمات را در سطح شهرستان انجام می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها