همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، فرمانده سپاه ناحیه ایلام و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه،بامدیر آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۸۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج ، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، فرمانده سپاه ناحیه ایلام و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه،با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام روز معلم را به مدیر آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان شهرستان تبریک گفتند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام جناب سرهنگ پاسدار الفتی گفت،عرصه تعلیم و تربیت،بسیار مهم و کلیدی است چرا که پرورش دهنده نسل آینده ساز جامعه هستند.

وی افزود هیچ شغلی مهمتر از معلمی نیست زیرا که معلمی شغل انبیاست و شما معلمین در راهی حرکت می کنید که برترین انسان های تاریخ بشریت همچون پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) آن راه را رفته اند.

حجت الاسلام باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه گفت،در جامعه انسانی اساسی ترین کار ،تعلیم و تربیت است در این راستا یکی از با ارزش ترین شغل ها شغل معلمی است چرا که تولید علم می کند

وی افزود همه ما مدیون زحمات و تلاش های روز افزون معلمان هستیم و هرجا و در هر زمانی که هستیم دعا گوی معلمان و اساتید محترم هستیم.

ارسال نظرات