خبرهای داغ:

تکریم و معارفه جانشین سپاه ناحیه شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ آیین تکریم و معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با حضور جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار و سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان جانشین جدید این ناحیه شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۱۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که با حضور کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد برگزار شد، سردار محمد شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تحول و جا به جایی در مسئولیت‌ها را در راستای حرکت رو به جلو سازمان دانست و از زحمات جانشین سپاه ناحیه شاهرود در مدت تصدی تقدیر و برای جانشین جدید آرزوی توفیق در راستای مأموریت محوله از درگاه خداوند مسئلت نمود.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز با خیرمقدم بر حرکت در مسیر پیشرفت سازمانی با تغییرات تاکید کرد و از جانشین سابق تقدیر و برای جانشین جدید آرزوی توفیق نمود.
سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سابق و سرهنگ عبدالله یونسیان جانشین جدید سپاه ناحیه شاهرود نیز در سخنانی بر تلاش در جهت ارتقا سازمان و خدمت به مردم تاکید کردند.
در پایان این آیین با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات جانشین سابق سپاه شاهرود تقدیر و حکم انتصاب جانشین جدید سپاه این شهرستان به ایشان با حضور جانشین سپاه استان سمنان اعطا گردید.
لازم به ذکر است سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی به عنوان جانشین سپاه ناحیه میامی منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها