خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در کازرون گفت: تمام عزت و افتخار ما در روحیه بسیجی و جهادی است.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۵۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در کازرون برگزار شد.

امام جمعه کازرون در این مراسم که با حضور بسیجیان و مسئولان در سپاه ناحیه کازرون برگزار شد، با اشاره به روحیه جهادی و خیرخواهی مردم ایران بیان داشت: صحنه ای که مشاهده می‌کنیم شامل کمک های مومنانه و جهادگونه، درکل دنیا بی نظیر است.
وی ادامه داد: جهان گرفتار مشکلات اقتصادی و کمبود موادغذایی است و سازمان های بین المللی هشدارهای پی در پی نسبت به این مشکلات داده اند اما در هیچ جای جهان جز ایران اسلامی، شاهد رزمایش مواسات و همدلی نیستیم. بسته هایی که به کرات در گوشه و کنار کازرون و ایران اسلامی گسترده شده، در تمام دنیا بینظیر است.

امام جمعه کازرون افزود: در این سرزمین با امر ولی فقیه و تبعیت امت، رزمایش مواسات به جهت کمک به نیازمندان برگزار می‌شود و مردم از سفره و زندگی شان بسته های معیشتی را برای همنوعان‌شان فراهم می کنند، که این یکی از جلوه ها و صحنه های ولایت امر است.

وی اظهار داشت: امروز با قدرت و عزت بر قله افتخار ایستاده ایم. امروز در پیشگاه امام راحل سرمان را بالا میگیریم که نگذاشتیم ولایت فقیه تنها بماند، ما وصیت ایشان را که «پشتیبان ولی فقیه باشید، به فکر محرومان و مستضعفان باشید و دشمن مستکبران باشید» با قدرت دنبال کرده و میکنیم.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به اتفاقات تلخ تجاوز بیگانگان به کشور و عدم دفاع از خودمان در سالها و قرن های گذشته گفت: امروز بیگانگان و مستکبرین دنیا اگر بخواهند از هوا یا آب ایران عبور کند، باید اجازه بگیرند و ناو غول پیکر آنان ارزشی و واهمه‌ای برای نیروهای امنیت ایران ندارد.

وی گفت: امروز ما با عزت، قدرت و امید به آینده، در رکاب ولی امرمان منتظر ظهور هستیم. امروز نام بسیج پرافتخار است، چراکه یک مسئول بخواهد اعتماد مردم را جلب کند، به داشتن روحیه بسیجی خود می بالد.
امام جمعه کازرون با گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به کازرون در اردیبهشت ۱۳۸۷ گفت: رهبر معظم انقلاب در حضور مردم این شهرستان فرمودند که کازرون شهری مومن و انقلابی است. یعنی بزرگان‌، جوانان‌ و مسوولان‌شان، مسیر تربیتی و بصیریتی خوبی دارند و مفتخریم که این سنگر را حفظ کرده و روز به روز با عزت‌تر پاسبانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: تمام عزت و افتخار ما در روحیه بسیجی و جهادی ماست. ما راههای هدایت خودمان را در مسیر هدایت جهادگران قرار می‌دهیم، کسانی که اهل جهاد و خدمت بی ادعا هستند و خدمت به خلق الله مورد نظر آنهاست.

حجت الاسلام صباحی افزود: اینجا درخت تناور و طیبه بسیج دامنه خود را به مستضعفین و روستاهای محروم گسترده کرده است. امیدواریم مسیر کازرون و جوانان انقلابی این شهر، در مسیر ظهور مولایمان امام زمان با شتاب و علم و عمل همراه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها