خبرهای داغ:
دامغان_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان گفت: وظیفه ما در مقابل اقدامات دولت، صبوری و اعتماد و در جهاد تبیین روشنگری در مورد طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها می باشد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۲۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان در جمع فرماندهان و مربیان حوزه حضرت زینب (س) شهرستان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و با اشاره به ایجاد گفتمان درست در جامعه از جانب مسئولان اظهار کرد: پیغمبر اکرم (ص) فرموده‌اند: «لاتصلح عوامّ امّتی إلّا بخواصّها یعنی امت من اصلاح نمی شوند مگر در صورت اصلاح خواص امت من» و اصلاح امت در گرو اصلاح مسئولان و خواص است و اين افراد با فکر صحیح می توانند افکار ملت‌ را به سمت درست هدایت کنند.

قربانی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، تصریح کرد: شهید مطهری (ره) اولویت را تشخیص میداد و براساس آن شبهات را مطرح می کرد و اکنون جهاد تبیین و روشنگری در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، مبانی دینی و... باید صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان گفت: اکنون با توجه به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها وظیفه ما تبیین در این حوزه می باشد و همگان باید به مردم بگوییم که دولت چرا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و این اقدام چه آثاری برای کشور دارد.

وی ادامه داد: بیشترین یارانه را دولت به آرد اختصاص می دهد و در بحث نان هیچ افزایش قیمتی نداریم، آزادسازی ارز مطرح نیست بلکه توزیع عادلانه یارانه مدنظر است.

قربانی افزود: تاکنون یارانه به تولیدکننده اختصاص داده میشد حال آن را به مصرف کننده می دهند و با این طرح یارانه نان به همه تعلق می گیرد و مابه التفاوت قیمت نان به نانوایی‌ها داده می شود.

وی گفت: هدف دولت آیت الله رئیسی اصلاح اقتصاد کلان است و این طرح به نفع ملت و وظیفه ما اعتماد و صبوری در مقابل اقدامات دولت می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها