خبرهای داغ:

هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای روحانی خوی اهداء شد

هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای روحانی خوی اهداء شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۴۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، با حضور حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی هدایای مقام معظم رهبری به خانواده 9 شهید روحانی و طلبه شهرستان اهدا شد.

در این آئین هدایای رهبر معظم انقلاب شامل چفیه، تابلو فرش نفیس عکس شهدا به خانواده طلاب شهید سید محمد موسوی تبریزی، عادل علیزاده، سید رضا موسوی نظر، سید محمد هادی موسوی، حسین رستملو، محسن حقیر مددی، محمد حسن خضرلو، یوسف محمدلو، میکائیل حسن پور، میرخلیل سید نظری و ولی مزرعه لی اهدا شد.

حجت الاسلام فیاضی در این دیدار گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری کنگره 4 هزار شهید روحانی در چهارم خرداد ماه در استان قم برگزارخواهد شد، چرا که خانواده شهدای روحانی یکی از وارثان حقیقی انقلاب هستند و ما برای پاسداری از این انقلاب باید رهرو واقعی شهدا باشیم.

معلمان در سعادت جامعه نقش بی بدیلی دارند

با حضور مسئول دقتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی در این همایش با اشاره به نقش و تاثیر معلمان در جامعه، گفت: امروز سعادت جامعه در دست معلمان است و اگر جامعه بشری به سعادت رسیده راهبرانی چون انبیا را دارد.

وی شهید مطهری را بزرگ مربی عصر در کنار امام راحل دانست و تصریح کرد: آن شهید با تفکر دشمن شکن خود توانست بنیان تمامی استدلال ها و تفکرات غلط دشمنان اسلام و انقلاب را نابود کند.

در این همایش با اهدای لوح و تندیس از 20 نفر مربی و هادی  سیاسی سپاه خوی تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات