همزمان با سراسر کشور رزمایش گردانهای الی بیت المقدس بسیج در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در محل برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان آبدانان گفت: رزمایش گردانهای الی بیت المقدس بسیج برادران و گردانهای کوثر خواهران مرحله ۱۲ به منظور ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با تهدیدات دشمن در شرایط مختلف و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر با رمز مقدس "یا علی ابن ابیطالب (ع)" در شهرستان های ملکشاهی، بدره، دره شهر، آبدانان، دهلران و مهران به یاد شهید سرلشگر پاسدار سیدمحمدحجازی، فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج ؛ از فرماندهان جهادی جبهه مقاومت و جانشین سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

سردار شاکرمی نمایش اقتدار و ارتقاء آمادگی گردان‌های بسیج را مهم‌ترین پیام‌ این رزمایش عنوان کرد و افزود: گردان های بسیج پس از گذراندن دوره های آموزشی ، میزان آمادگی و مهارت رزمی خود را در محیط عملیاتی به نمایش می گذارند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) افزود: مرحله دوازدهم این رزمایش با حضور ۲۵ گردان بیت المقدس و ۱۰ گردان کوثر در دو نوبت متوالی(هفته جاری و هفته آینده) برگزار می شود. هفته آینده این رزمایش در شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان برگزار می شود.

وی در رابطه با تمرینات اجرا شده در این رزمایش گفت: در این رزمایش تمریناتی همچون کمین و ضدکمین، پدافند دورادور ، امداد و نجات ، دفاع از کوی و برزن و طرح خودحفاظتی به مرحله اجرا درآمد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات