پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ سومین جشنواره کشوری اسوه در مشهد مقدس با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین، فرماندهان پایگاه‌های اسوه سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۳۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

تقدیر از سردار رزمجو به عنوان فرمانده برتر در جشنواره اسوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این مراسم که از سراسر کشور بطور تصویری برگزارشد۶ نفر از فرماندهان برگزیده جشنواره اسوه کشوری از جمله سردار رزمجووهمچنین ۷ نفر از بسیجیان خواهر و برادر و ۳ پایگاه هم در استان مورد تقدیر قرار گرفتند*

تقدیر از سردار رزمجو به عنوان فرمانده برتر در جشنواره اسوه

این جشنواره به منظور تبادل ابتکارات و تجربیات موفق و به عبارتی الگوسازی و الگودهی و تعمیم الگو‌ها و ارزش‌های رده‌های بسیج برگزارو در یک رقابت سالم و سازنده پایگاه‌ها و رده‌های موفق شناسایی و مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
در این جشنواره از ۱۰۳۸ فرمانده و مدیر موفق در سطوح مختلف سازمانی از سطح سپاه استان تا ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت که در سال گذشته در مراکز استان‌ها عملکرد یکساله خود را در معرض نمایش گذاشته بودند با ارزیابی‌های صورت گرفته، این رده‌ها واجد شرایط تجلیل و تشویق شناخته شدند.
لازم به ذکر است که جمعا ۳۲ نفر از فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها و شورای حوزه‌ها و پایگاهها، به همراه سردار فرمانده سپاه استان بوشهر توسط سازمان بسیج مساجد و محلات کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از سردار رزمجو به عنوان فرمانده برتر در جشنواره اسوه

این جشنواره هر سال توسط سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار که مرحله استانی این جشنواره در هفته بسیج سال ۱۴۰۰ با حضور پایگاه‌های نمونه خواهر و برادر نواحی در حسینیه عاشقان ثارالله توسط معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه استان بوشهر با همکاری سایر معاونت‌ها از جمله بسیج خواهران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات